Filtros : "Amiel, Tel" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Radical Solutions and Open Science: An Open Approach to Boost Higher Education. Unidades: IF, FFLCH

    Subjects: EDUCAÇÃO, SETOR PRIVADO

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AMIEL, Tel et al. Who Benefits from the Public Good? How OER Is Contributing to the Private Appropriation of the Educational Commons (Chapter 5). Radical Solutions and Open Science: An Open Approach to Boost Higher Education. Tradução . Berlin: Springer, 2020. . Disponível em: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007*2F978-981-15-4276-3_5.pdf. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Amiel, T., Haar, E. T., Vieira, M. S., & Soares, T. C. (2020). Who Benefits from the Public Good? How OER Is Contributing to the Private Appropriation of the Educational Commons (Chapter 5). In Radical Solutions and Open Science: An Open Approach to Boost Higher Education. Berlin: Springer. Recuperado de https://link.springer.com/content/pdf/10.1007*2F978-981-15-4276-3_5.pdf
    • NLM

      Amiel T, Haar ET, Vieira MS, Soares TC. Who Benefits from the Public Good? How OER Is Contributing to the Private Appropriation of the Educational Commons (Chapter 5) [Internet]. In: Radical Solutions and Open Science: An Open Approach to Boost Higher Education. Berlin: Springer; 2020. [citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007*2F978-981-15-4276-3_5.pdf
    • Vancouver

      Amiel T, Haar ET, Vieira MS, Soares TC. Who Benefits from the Public Good? How OER Is Contributing to the Private Appropriation of the Educational Commons (Chapter 5) [Internet]. In: Radical Solutions and Open Science: An Open Approach to Boost Higher Education. Berlin: Springer; 2020. [citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007*2F978-981-15-4276-3_5.pdf
  • Source: Mediações: revista de ciencias sociais. Unidade: EACH

    Subjects: INTERNET, PRIVACIDADE, ECONOMIA DA INFORMAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PARRA, Henrique Zoqui Martins et al. Infraestruturas, economia e política informacional: o caso do google suite for education. Mediações: revista de ciencias sociais, v. 23, n. ja/ju 2018, p. 63-99, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5433/2176-6665.2018v23n1p63. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Parra, H. Z. M., Cruz, L., Amiel, T., & Machado, J. A. S. (2018). Infraestruturas, economia e política informacional: o caso do google suite for education. Mediações: revista de ciencias sociais, 23( ja/ju 2018), 63-99. doi:10.5433/2176-6665.2018v23n1p63
    • NLM

      Parra HZM, Cruz L, Amiel T, Machado JAS. Infraestruturas, economia e política informacional: o caso do google suite for education [Internet]. Mediações: revista de ciencias sociais. 2018 ; 23( ja/ju 2018): 63-99.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.5433/2176-6665.2018v23n1p63
    • Vancouver

      Parra HZM, Cruz L, Amiel T, Machado JAS. Infraestruturas, economia e política informacional: o caso do google suite for education [Internet]. Mediações: revista de ciencias sociais. 2018 ; 23( ja/ju 2018): 63-99.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.5433/2176-6665.2018v23n1p63

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024