Filtros : "Garcia Neto, Wilson" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: PLOS ONE. Unidade: IQ

    Subjects: MITOCÔNDRIAS, PROTEÍNAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GARCIA NETO, Wilson et al. High osmolarity environments activate the mitochondrial alternative oxidase in Debaryomyces Hansenii. PLOS ONE, v. 12, n. 1, p. 1-14, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0169621. Acesso em: 12 jun. 2024.
    • APA

      Garcia Neto, W., Orefice, A. C., Carvajal, S. U., Kowaltowski, A. J., & Martinez, L. A. L. (2017). High osmolarity environments activate the mitochondrial alternative oxidase in Debaryomyces Hansenii. PLOS ONE, 12( 1), 1-14. doi:10.1371/journal.pone.0169621
    • NLM

      Garcia Neto W, Orefice AC, Carvajal SU, Kowaltowski AJ, Martinez LAL. High osmolarity environments activate the mitochondrial alternative oxidase in Debaryomyces Hansenii [Internet]. PLOS ONE. 2017 ; 12( 1): 1-14.[citado 2024 jun. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0169621
    • Vancouver

      Garcia Neto W, Orefice AC, Carvajal SU, Kowaltowski AJ, Martinez LAL. High osmolarity environments activate the mitochondrial alternative oxidase in Debaryomyces Hansenii [Internet]. PLOS ONE. 2017 ; 12( 1): 1-14.[citado 2024 jun. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0169621
  • Source: Medical Education. Unidade: IQ

    Subjects: BIOQUÍMICA, CONHECIMENTO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FORNI, Maria Fernanda Pereira de Araújo Demonte et al. An active-learning methodology for teaching oxidative phosphorylation. Medical Education. Oxford: Instituto de Química, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1111/medu.13418. Acesso em: 12 jun. 2024. , 2017
    • APA

      Forni, M. F. P. de A. D., Garcia Neto, W., Kowaltowski, A. J., & Marson, G. A. (2017). An active-learning methodology for teaching oxidative phosphorylation. Medical Education. Oxford: Instituto de Química, Universidade de São Paulo. doi:10.1111/medu.13418
    • NLM

      Forni MFP de AD, Garcia Neto W, Kowaltowski AJ, Marson GA. An active-learning methodology for teaching oxidative phosphorylation [Internet]. Medical Education. 2017 ; 51( 11): 1169-1170.[citado 2024 jun. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1111/medu.13418
    • Vancouver

      Forni MFP de AD, Garcia Neto W, Kowaltowski AJ, Marson GA. An active-learning methodology for teaching oxidative phosphorylation [Internet]. Medical Education. 2017 ; 51( 11): 1169-1170.[citado 2024 jun. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1111/medu.13418
  • Source: Biochemical Journal. Unidade: IQ

    Subjects: MITOCÔNDRIAS, ENVELHECIMENTO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AMIGO, Ignacio et al. Mitochondrial form, function and signalling in aging. Biochemical Journal, v. 473, n. 20, p. 3421-3449, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1042/BCJ20160451. Acesso em: 12 jun. 2024.
    • APA

      Amigo, I., Cunha, F. M. da, Forni, M. F., Garcia Neto, W., Kakimoto, P. A., Martinez, L. A. L., et al. (2016). Mitochondrial form, function and signalling in aging. Biochemical Journal, 473( 20), 3421-3449. doi:10.1042/BCJ20160451
    • NLM

      Amigo I, Cunha FM da, Forni MF, Garcia Neto W, Kakimoto PA, Martinez LAL, Macedo F, Menezes Filho SL, Peloggia J, Kowaltowski AJ. Mitochondrial form, function and signalling in aging [Internet]. Biochemical Journal. 2016 ; 473( 20): 3421-3449.[citado 2024 jun. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1042/BCJ20160451
    • Vancouver

      Amigo I, Cunha FM da, Forni MF, Garcia Neto W, Kakimoto PA, Martinez LAL, Macedo F, Menezes Filho SL, Peloggia J, Kowaltowski AJ. Mitochondrial form, function and signalling in aging [Internet]. Biochemical Journal. 2016 ; 473( 20): 3421-3449.[citado 2024 jun. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1042/BCJ20160451

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024