Filtros : "Gràcia, Marta" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Trends in Psychology. Unidade: FFCLRP

    Subjects: APRENDIZAGEM ESCOLAR, VOCABULÁRIO, ANÁLISE DO COMPORTAMENTO, CRIANÇAS

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SCHMIDT, Andréia et al. Learning pseudowords through shared storybook reading and auditory-visual pairing. Trends in Psychology, v. 28, n. 4, p. 569-584, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s43076-020-00035-1. Acesso em: 12 jun. 2024.
    • APA

      Schmidt, A., Domeniconi, C., Paulo, L. M. de, & Gràcia, M. (2020). Learning pseudowords through shared storybook reading and auditory-visual pairing. Trends in Psychology, 28( 4), 569-584. doi:10.1007/s43076-020-00035-1
    • NLM

      Schmidt A, Domeniconi C, Paulo LM de, Gràcia M. Learning pseudowords through shared storybook reading and auditory-visual pairing [Internet]. Trends in Psychology. 2020 ; 28( 4): 569-584.[citado 2024 jun. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s43076-020-00035-1
    • Vancouver

      Schmidt A, Domeniconi C, Paulo LM de, Gràcia M. Learning pseudowords through shared storybook reading and auditory-visual pairing [Internet]. Trends in Psychology. 2020 ; 28( 4): 569-584.[citado 2024 jun. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s43076-020-00035-1

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024