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  • Source: Journal of Consumer Marketing. Unidade: EACH

    Assunto: ARREPENDIMENTO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      HERNANDEZ, Jose Mauro da Costa e KAMIYA, Annaysa Salvador Muniz e COSTA FILHO, Murilo Carrazedo Marques da. Influence of self-esteem on regret for criticized normal versus abnormal consumer decisions. Journal of Consumer Marketing, p. 01-13, 2023Tradução . . Disponível em: http://dx.doi.org/10.1108/JCM-08-2022-5534. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Hernandez, J. M. da C., Kamiya, A. S. M., & Costa Filho, M. C. M. da. (2023). Influence of self-esteem on regret for criticized normal versus abnormal consumer decisions. Journal of Consumer Marketing, 01-13. doi:10.1108/JCM-08-2022-5534
    • NLM

      Hernandez JM da C, Kamiya ASM, Costa Filho MCM da. Influence of self-esteem on regret for criticized normal versus abnormal consumer decisions [Internet]. Journal of Consumer Marketing. 2023 ; 01-13.[citado 2024 maio 23 ] Available from: http://dx.doi.org/10.1108/JCM-08-2022-5534
    • Vancouver

      Hernandez JM da C, Kamiya ASM, Costa Filho MCM da. Influence of self-esteem on regret for criticized normal versus abnormal consumer decisions [Internet]. Journal of Consumer Marketing. 2023 ; 01-13.[citado 2024 maio 23 ] Available from: http://dx.doi.org/10.1108/JCM-08-2022-5534
  • Source: Personality and Individual Differences. Unidade: EACH

    Subjects: DECISÃO EM MARKETING, TOMADA DE DECISÃO, ARREPENDIMENTO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      HERNANDEZ, Jose Mauro da Costa et al. Internal locus of control and individuals' regret for normal vs. abnormal decisions. Personality and Individual Differences, v. 192, p. 01-10, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.paid.2022.111562. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Hernandez, J. M. da C., Costa Filho, M. C. M. da, Kamiya, A. S. M., Pasquini, R. O., & Zeelenberg, M. (2022). Internal locus of control and individuals' regret for normal vs. abnormal decisions. Personality and Individual Differences, 192, 01-10. doi:10.1016/j.paid.2022.111562
    • NLM

      Hernandez JM da C, Costa Filho MCM da, Kamiya ASM, Pasquini RO, Zeelenberg M. Internal locus of control and individuals' regret for normal vs. abnormal decisions [Internet]. Personality and Individual Differences. 2022 ; 192 01-10.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.paid.2022.111562
    • Vancouver

      Hernandez JM da C, Costa Filho MCM da, Kamiya ASM, Pasquini RO, Zeelenberg M. Internal locus of control and individuals' regret for normal vs. abnormal decisions [Internet]. Personality and Individual Differences. 2022 ; 192 01-10.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.paid.2022.111562
  • Source: Personality and Individual Differences. Unidade: EACH

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR, TOMADA DE DECISÃO, ARREPENDIMENTO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      KAMIYA, Annaysa Salvador Muniz e ZEELENBERG, Marcel e HERNANDEZ, Jose Mauro da Costa. Regulating regret via decreasing goal level: Comparing maximizers and satisficers. Personality and Individual Differences, v. 178, p. 01-08, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.paid.2021.110870. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Kamiya, A. S. M., Zeelenberg, M., & Hernandez, J. M. da C. (2021). Regulating regret via decreasing goal level: Comparing maximizers and satisficers. Personality and Individual Differences, 178, 01-08. doi:10.1016/j.paid.2021.110870
    • NLM

      Kamiya ASM, Zeelenberg M, Hernandez JM da C. Regulating regret via decreasing goal level: Comparing maximizers and satisficers [Internet]. Personality and Individual Differences. 2021 ; 178 01-08.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.paid.2021.110870
    • Vancouver

      Kamiya ASM, Zeelenberg M, Hernandez JM da C. Regulating regret via decreasing goal level: Comparing maximizers and satisficers [Internet]. Personality and Individual Differences. 2021 ; 178 01-08.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.paid.2021.110870
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, HÁBITOS, CONSUMO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GUERRA, Alberto Alexandre Carreras et al. Formação de hábitos de compras pelos consumidores na Black Friday. 2020, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2020. . Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Guerra, A. A. C., Santos, A. C. A. dos, Kamiya, A. S. M., & Fouto, N. M. M. D. (2020). Formação de hábitos de compras pelos consumidores na Black Friday. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP.
    • NLM

      Guerra AAC, Santos ACA dos, Kamiya ASM, Fouto NMMD. Formação de hábitos de compras pelos consumidores na Black Friday. Anais. 2020 ;[citado 2024 maio 23 ]
    • Vancouver

      Guerra AAC, Santos ACA dos, Kamiya ASM, Fouto NMMD. Formação de hábitos de compras pelos consumidores na Black Friday. Anais. 2020 ;[citado 2024 maio 23 ]
  • Source: RAE. Unidade: EACH

    Subjects: MARCAS, RESPONSABILIDADE SOCIAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KAMIYA, Annaysa Salvador Muniz et al. The importance of brand attachment for adherence to causes of corporate social responsibility. RAE, v. No/Dec. 2018, n. 6, p. 564-575, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/S0034-759020180605. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Kamiya, A. S. M., Hernandez, J. M. da C., Xavier, A. K. S., & Ramos, D. B. (2018). The importance of brand attachment for adherence to causes of corporate social responsibility. RAE, No/Dec. 2018( 6), 564-575. doi:10.1590/S0034-759020180605
    • NLM

      Kamiya ASM, Hernandez JM da C, Xavier AKS, Ramos DB. The importance of brand attachment for adherence to causes of corporate social responsibility [Internet]. RAE. 2018 ; No/Dec. 2018( 6): 564-575.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0034-759020180605
    • Vancouver

      Kamiya ASM, Hernandez JM da C, Xavier AKS, Ramos DB. The importance of brand attachment for adherence to causes of corporate social responsibility [Internet]. RAE. 2018 ; No/Dec. 2018( 6): 564-575.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0034-759020180605

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