Subjects: DEMOCRACIA, ELEIÇÃO PARLAMENTAR, UNIÃO EUROPEIA, FAKE NEWS, MÍDIAS SOCIAIS, MANIFESTAÇÕES DE RUA, ESTUDO DE CASO
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ABNT
MARRET, Christophe Matthieu Erwan. The impact of social media on the polarization of the political debate: three case studies in the European context. 2022. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/101/101131/tde-03112022-123930/. Acesso em: 23 maio 2024.APA
Marret, C. M. E. (2022). The impact of social media on the polarization of the political debate: three case studies in the European context (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/101/101131/tde-03112022-123930/NLM
Marret CME. The impact of social media on the polarization of the political debate: three case studies in the European context [Internet]. 2022 ;[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/101/101131/tde-03112022-123930/Vancouver
Marret CME. The impact of social media on the polarization of the political debate: three case studies in the European context [Internet]. 2022 ;[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/101/101131/tde-03112022-123930/