Filtros : "Silva, Fábio Ramos da" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Self-efficacy in school and community settings. Unidade: IFSC

    Subjects: ENSINO MÉDIO (PESQUISA), CIÊNCIA, FÍSICA (ENSINO;PESQUISA)

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BARROS, Marcelo Alves et al. Self-efficacy beliefs of teachers: an analysis of Brazilian high school physics teachers. Self-efficacy in school and community settings. Tradução . Hauppauge: Nova Science Publishers, 2012. . Disponível em: https://www.novapublishers.com/catalog/product_info.php?products_id=34978. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Barros, M. A., Silva, F. R. da, Laburú, C. E., & Costa, L. G. (2012). Self-efficacy beliefs of teachers: an analysis of Brazilian high school physics teachers. In Self-efficacy in school and community settings. Hauppauge: Nova Science Publishers. Recuperado de https://www.novapublishers.com/catalog/product_info.php?products_id=34978
    • NLM

      Barros MA, Silva FR da, Laburú CE, Costa LG. Self-efficacy beliefs of teachers: an analysis of Brazilian high school physics teachers [Internet]. In: Self-efficacy in school and community settings. Hauppauge: Nova Science Publishers; 2012. [citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://www.novapublishers.com/catalog/product_info.php?products_id=34978
    • Vancouver

      Barros MA, Silva FR da, Laburú CE, Costa LG. Self-efficacy beliefs of teachers: an analysis of Brazilian high school physics teachers [Internet]. In: Self-efficacy in school and community settings. Hauppauge: Nova Science Publishers; 2012. [citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://www.novapublishers.com/catalog/product_info.php?products_id=34978
  • Source: Psicología para América Latina. Unidade: IFSC

    Subjects: ENSINO E APRENDIZAGEM, FÍSICA (ENSINO), PROFESSORES

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Fábio Ramos da e BARROS, Marcelo Alves e LISBOA, Ione. Auto-eficácia docente: um estudo com professores de física. Psicología para América Latina, n. 21, 2011Tradução . . Disponível em: http://psicolatina.org/21/auto-eficacia.html. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Silva, F. R. da, Barros, M. A., & Lisboa, I. (2011). Auto-eficácia docente: um estudo com professores de física. Psicología para América Latina, ( 21). Recuperado de http://psicolatina.org/21/auto-eficacia.html
    • NLM

      Silva FR da, Barros MA, Lisboa I. Auto-eficácia docente: um estudo com professores de física [Internet]. Psicología para América Latina. 2011 ;( 21):[citado 2024 jun. 04 ] Available from: http://psicolatina.org/21/auto-eficacia.html
    • Vancouver

      Silva FR da, Barros MA, Lisboa I. Auto-eficácia docente: um estudo com professores de física [Internet]. Psicología para América Latina. 2011 ;( 21):[citado 2024 jun. 04 ] Available from: http://psicolatina.org/21/auto-eficacia.html
  • Source: Caderno Brasileiro de Ensino de Física. Unidade: IFSC

    Subjects: FÍSICA (ESTUDO E ENSINO), FORMAÇÃO DE PROFESSORES

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Fábio Ramos da et al. Crenças de eficácia, motivação e a formação de professores de física. Caderno Brasileiro de Ensino de Física, v. 28, n. 1, p. 214-228, 2011Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5007/2175-7941.2011v28n1p214. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Silva, F. R. da, Barros, M. A., Laburú, C. E., & Santos, L. C. A. dos. (2011). Crenças de eficácia, motivação e a formação de professores de física. Caderno Brasileiro de Ensino de Física, 28( 1), 214-228. doi:10.5007/2175-7941.2011v28n1p214
    • NLM

      Silva FR da, Barros MA, Laburú CE, Santos LCA dos. Crenças de eficácia, motivação e a formação de professores de física [Internet]. Caderno Brasileiro de Ensino de Física. 2011 ; 28( 1): 214-228.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.5007/2175-7941.2011v28n1p214
    • Vancouver

      Silva FR da, Barros MA, Laburú CE, Santos LCA dos. Crenças de eficácia, motivação e a formação de professores de física [Internet]. Caderno Brasileiro de Ensino de Física. 2011 ; 28( 1): 214-228.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.5007/2175-7941.2011v28n1p214
  • Source: Abstracts. Conference titles: Groupe International de Recherche sur l'Enseignement de la Physique - GIREP. Unidade: IFSC

    Subjects: ENSINO MÉDIO (PESQUISA), CIÊNCIA, FÍSICA (ENSINO;PESQUISA)

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BARROS, Marcelo Alves e LABURÚ, Carlos Eduardo e SILVA, Fábio Ramos da. An instrument for measuring self-efficacy beliefs of secondary school physics teachers. 2010, Anais.. Reims: Université de Reims, 2010. . Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Barros, M. A., Laburú, C. E., & Silva, F. R. da. (2010). An instrument for measuring self-efficacy beliefs of secondary school physics teachers. In Abstracts. Reims: Université de Reims.
    • NLM

      Barros MA, Laburú CE, Silva FR da. An instrument for measuring self-efficacy beliefs of secondary school physics teachers. Abstracts. 2010 ;[citado 2024 jun. 04 ]
    • Vancouver

      Barros MA, Laburú CE, Silva FR da. An instrument for measuring self-efficacy beliefs of secondary school physics teachers. Abstracts. 2010 ;[citado 2024 jun. 04 ]
  • Source: Procedia Social and Behavioral Sciences. Unidade: IFSC

    Subjects: ENSINO MÉDIO (PESQUISA), CIÊNCIA, FÍSICA (ENSINO;PESQUISA)

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BARROS, Marcelo Alves e LABURÚ, Carlos Eduardo e SILVA, Fábio Ramos da. An instrument for measuring self-efficacy beliefs of secondary school physics teachers. Procedia Social and Behavioral Sciences, v. 2, n. 2, p. 3129-3133, 2010Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.03.476. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Barros, M. A., Laburú, C. E., & Silva, F. R. da. (2010). An instrument for measuring self-efficacy beliefs of secondary school physics teachers. Procedia Social and Behavioral Sciences, 2( 2), 3129-3133. doi:10.1016/j.sbspro.2010.03.476
    • NLM

      Barros MA, Laburú CE, Silva FR da. An instrument for measuring self-efficacy beliefs of secondary school physics teachers [Internet]. Procedia Social and Behavioral Sciences. 2010 ; 2( 2): 3129-3133.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.03.476
    • Vancouver

      Barros MA, Laburú CE, Silva FR da. An instrument for measuring self-efficacy beliefs of secondary school physics teachers [Internet]. Procedia Social and Behavioral Sciences. 2010 ; 2( 2): 3129-3133.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.03.476

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024