Filtros : "Xara-Brasil, Duarte Miguel" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: REGE - Revista de Gestão. Unidade: FEA

    Subjects: MARCAS, MARKETING, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      XARA-BRASIL, Duarte Miguel e HAMZA, Kavita Miadaira e MARQUINA, Percy. The meaning of a brand?: an archetypal approach. REGE - Revista de Gestão, v. 25, n. 2, p. 142-159, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/REGE-02-2018-0029. Acesso em: 05 jun. 2024.
    • APA

      Xara-Brasil, D. M., Hamza, K. M., & Marquina, P. (2018). The meaning of a brand?: an archetypal approach. REGE - Revista de Gestão, 25( 2), 142-159. doi:10.1108/REGE-02-2018-0029
    • NLM

      Xara-Brasil DM, Hamza KM, Marquina P. The meaning of a brand?: an archetypal approach [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2018 ; 25( 2): 142-159.[citado 2024 jun. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-02-2018-0029
    • Vancouver

      Xara-Brasil DM, Hamza KM, Marquina P. The meaning of a brand?: an archetypal approach [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2018 ; 25( 2): 142-159.[citado 2024 jun. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-02-2018-0029
  • Source: Revista Brasileira de Marketing - Remark. Unidades: EACH, FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO DE EMPRESAS, ÉTICA PROFISSIONAL, DIFERENÇAS INTERCULTURAIS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANDRADE, Josmar e HAMZA, Kavita Miadaira e XARA-BRASIL, Duarte Miguel. Business ethics: international analysis of codes of ethics and conduct. Revista Brasileira de Marketing - Remark, v. 16, n. ja/mar. 2017, p. 1-15, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5585/remark.v16i1.3529. Acesso em: 05 jun. 2024.
    • APA

      Andrade, J., Hamza, K. M., & Xara-Brasil, D. M. (2017). Business ethics: international analysis of codes of ethics and conduct. Revista Brasileira de Marketing - Remark, 16( ja/mar. 2017), 1-15. doi:10.5585/remark.v16i1.3529
    • NLM

      Andrade J, Hamza KM, Xara-Brasil DM. Business ethics: international analysis of codes of ethics and conduct [Internet]. Revista Brasileira de Marketing - Remark. 2017 ; 16( ja/mar. 2017): 1-15.[citado 2024 jun. 05 ] Available from: https://doi.org/10.5585/remark.v16i1.3529
    • Vancouver

      Andrade J, Hamza KM, Xara-Brasil DM. Business ethics: international analysis of codes of ethics and conduct [Internet]. Revista Brasileira de Marketing - Remark. 2017 ; 16( ja/mar. 2017): 1-15.[citado 2024 jun. 05 ] Available from: https://doi.org/10.5585/remark.v16i1.3529
  • Source: Australian Journal of Basic and Applied Sciences. Unidade: FEA

    Subjects: MARCAS, MARKETING, IMAGEM ORGANIZACIONAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HADDAD, Luiza e HAMZA, Kavita Miadaira e XARA-BRASIL, Duarte Miguel. Archetypes and brand image: an international comparison. Australian Journal of Basic and Applied Sciences, v. 9, n. 34, p. 22-31, 2015Tradução . . Disponível em: http://www.ajbasweb.com/old/ajbas/2015/Special%20IPN%20Nov/22-31.pdf. Acesso em: 05 jun. 2024.
    • APA

      Haddad, L., Hamza, K. M., & Xara-Brasil, D. M. (2015). Archetypes and brand image: an international comparison. Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 9( 34), 22-31. Recuperado de http://www.ajbasweb.com/old/ajbas/2015/Special%20IPN%20Nov/22-31.pdf
    • NLM

      Haddad L, Hamza KM, Xara-Brasil DM. Archetypes and brand image: an international comparison [Internet]. Australian Journal of Basic and Applied Sciences. 2015 ; 9( 34): 22-31.[citado 2024 jun. 05 ] Available from: http://www.ajbasweb.com/old/ajbas/2015/Special%20IPN%20Nov/22-31.pdf
    • Vancouver

      Haddad L, Hamza KM, Xara-Brasil DM. Archetypes and brand image: an international comparison [Internet]. Australian Journal of Basic and Applied Sciences. 2015 ; 9( 34): 22-31.[citado 2024 jun. 05 ] Available from: http://www.ajbasweb.com/old/ajbas/2015/Special%20IPN%20Nov/22-31.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024