Filtros : "Journal of Curriculum Studies" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Curriculum Studies. Unidade: FFCLRP

    Subjects: RETÓRICA (ANÁLISE), TEORIA EDUCACIONAL DE DEWEY

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CUNHA, Marcus Vinicius da. We, John Dewey’s audience of today. Journal of Curriculum Studies, v. 48, n. 1, p. 23-35, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00220272.2014.1003604. Acesso em: 24 maio 2024.
    • APA

      Cunha, M. V. da. (2016). We, John Dewey’s audience of today. Journal of Curriculum Studies, 48( 1), 23-35. doi:10.1080/00220272.2014.1003604
    • NLM

      Cunha MV da. We, John Dewey’s audience of today [Internet]. Journal of Curriculum Studies. 2016 ; 48( 1): 23-35.[citado 2024 maio 24 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00220272.2014.1003604
    • Vancouver

      Cunha MV da. We, John Dewey’s audience of today [Internet]. Journal of Curriculum Studies. 2016 ; 48( 1): 23-35.[citado 2024 maio 24 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00220272.2014.1003604

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024