Filtros : "Revista Brasileira de Marketing – ReMark" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Revista Brasileira de Marketing – ReMark. Unidade: EACH

    Subjects: MARCAS COMERCIAIS, MARKETING

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ROMANELLO, Denis Lino et al. Brand equity and brand value: proposition and validation of a model. Revista Brasileira de Marketing – ReMark, v. 19, n. 3, p. 496-514, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5585/remark.v19i3.17261. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Romanello, D. L., Freire, O. B. de L., Silva, F. Q. P. de O. e, & Santos, E. B. A. (2020). Brand equity and brand value: proposition and validation of a model. Revista Brasileira de Marketing – ReMark, 19( 3), 496-514. doi:10.5585/remark.v19i3.17261
    • NLM

      Romanello DL, Freire OB de L, Silva FQP de O e, Santos EBA. Brand equity and brand value: proposition and validation of a model [Internet]. Revista Brasileira de Marketing – ReMark. 2020 ; 19( 3): 496-514.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.5585/remark.v19i3.17261
    • Vancouver

      Romanello DL, Freire OB de L, Silva FQP de O e, Santos EBA. Brand equity and brand value: proposition and validation of a model [Internet]. Revista Brasileira de Marketing – ReMark. 2020 ; 19( 3): 496-514.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.5585/remark.v19i3.17261
  • Source: Revista Brasileira de Marketing – ReMark. Unidade: ECA

    Subjects: MARKETING TURÍSTICO, VANTAGEM COMPETITIVA, DESTINAÇÕES TURÍSTICAS, INOVAÇÃO, HOSPITALIDADE

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ALVES, Carlos Alberto e COSTA, Benny Kramer. Marketing capabilities and competitive advantage of tourist destinations. Revista Brasileira de Marketing – ReMark, v. 19, n. 4, p. 949-984, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5585/remark.v19i4.18697. Acesso em: 23 maio 2024.
    • APA

      Alves, C. A., & Costa, B. K. (2020). Marketing capabilities and competitive advantage of tourist destinations. Revista Brasileira de Marketing – ReMark, 19( 4), 949-984. doi:10.5585/remark.v19i4.18697
    • NLM

      Alves CA, Costa BK. Marketing capabilities and competitive advantage of tourist destinations [Internet]. Revista Brasileira de Marketing – ReMark. 2020 ; 19( 4): 949-984.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.5585/remark.v19i4.18697
    • Vancouver

      Alves CA, Costa BK. Marketing capabilities and competitive advantage of tourist destinations [Internet]. Revista Brasileira de Marketing – ReMark. 2020 ; 19( 4): 949-984.[citado 2024 maio 23 ] Available from: https://doi.org/10.5585/remark.v19i4.18697

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024