Ego depletion and its effects on information search and product evaluation (2014)
Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: EACH
Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, PRODUTOS (AVALIAÇÃO)
ABNT
HERNANDEZ, José Mauro da Costa et al. Ego depletion and its effects on information search and product evaluation. 2014, Anais.. Rio de Janeiro: ANPAD, 2014. Disponível em: http://www.anpad.org.br/admin/pdf/2014_EnANPAD_MKT1451.pdf. Acesso em: 29 mar. 2024.APA
Hernandez, J. M. da C., Matias, A. P. N., Oliveira, R. P. S. de, & Galhanone, R. F. (2014). Ego depletion and its effects on information search and product evaluation. In Anais. Rio de Janeiro: ANPAD. Recuperado de http://www.anpad.org.br/admin/pdf/2014_EnANPAD_MKT1451.pdfNLM
Hernandez JM da C, Matias APN, Oliveira RPS de, Galhanone RF. Ego depletion and its effects on information search and product evaluation [Internet]. Anais. 2014 ;[citado 2024 mar. 29 ] Available from: http://www.anpad.org.br/admin/pdf/2014_EnANPAD_MKT1451.pdfVancouver
Hernandez JM da C, Matias APN, Oliveira RPS de, Galhanone RF. Ego depletion and its effects on information search and product evaluation [Internet]. Anais. 2014 ;[citado 2024 mar. 29 ] Available from: http://www.anpad.org.br/admin/pdf/2014_EnANPAD_MKT1451.pdf