Utility perception on virtual learning environments used in Brazilian blended learning (2022)
Source: Conhecimento & Diversidade. Unidade: FZEA
Subjects: ENSINO E APRENDIZAGEM, TECNOLOGIA DA COMUNICAÇÃO
ABNT
CARMO, Carlos Roberto Souza et al. Utility perception on virtual learning environments used in Brazilian blended learning. Conhecimento & Diversidade, v. 14, n. 32, p. 194-209, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.18316/rcd.v14i32.9575. Acesso em: 19 abr. 2024.APA
Carmo, C. R. S., Carmo, R. de O. S., Nunes, F. C., & Caneppele, F. de L. (2022). Utility perception on virtual learning environments used in Brazilian blended learning. Conhecimento & Diversidade, 14( 32), 194-209. doi:10.18316/rcd.v14i32.9575NLM
Carmo CRS, Carmo R de OS, Nunes FC, Caneppele F de L. Utility perception on virtual learning environments used in Brazilian blended learning [Internet]. Conhecimento & Diversidade. 2022 ; 14( 32): 194-209.[citado 2024 abr. 19 ] Available from: https://doi.org/10.18316/rcd.v14i32.9575Vancouver
Carmo CRS, Carmo R de OS, Nunes FC, Caneppele F de L. Utility perception on virtual learning environments used in Brazilian blended learning [Internet]. Conhecimento & Diversidade. 2022 ; 14( 32): 194-209.[citado 2024 abr. 19 ] Available from: https://doi.org/10.18316/rcd.v14i32.9575