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  • Source: Sustainable Cities and Society. Unidade: EESC

    Assunto: ENGENHARIA DE TRANSPORTES

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    • ABNT

      RODRIGUEZ LARA, Daniela Vanessa e PFAFFENBICHLER, Paul e SILVA, Antônio Nélson Rodrigues da. Modeling the resilience of urban mobility when exposed to the COVID-19 pandemic: a qualitative system dynamics approach. Sustainable Cities and Society, v. 91, p. 1-14, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.scs.2023.104411. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Rodriguez Lara, D. V., Pfaffenbichler, P., & Silva, A. N. R. da. (2023). Modeling the resilience of urban mobility when exposed to the COVID-19 pandemic: a qualitative system dynamics approach. Sustainable Cities and Society, 91, 1-14. doi:10.1016/j.scs.2023.104411
    • NLM

      Rodriguez Lara DV, Pfaffenbichler P, Silva ANR da. Modeling the resilience of urban mobility when exposed to the COVID-19 pandemic: a qualitative system dynamics approach [Internet]. Sustainable Cities and Society. 2023 ; 91 1-14.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.scs.2023.104411
    • Vancouver

      Rodriguez Lara DV, Pfaffenbichler P, Silva ANR da. Modeling the resilience of urban mobility when exposed to the COVID-19 pandemic: a qualitative system dynamics approach [Internet]. Sustainable Cities and Society. 2023 ; 91 1-14.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.scs.2023.104411
  • Unidade: EP

    Subjects: VIAS PERMANENTES, FERROVIAS, INFRAESTRUTURA DE TRANSPORTES, ENGENHARIA DE TRANSPORTES

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    • ABNT

      PIRES, Dalila Carvalho de Almeida Filippetto. Avaliação das consequências da manutenção inadequada da infraestrutura de um pavimento ferroviário. 2023. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-08032024-095509/pt-br.php. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Pires, D. C. de A. F. (2023). Avaliação das consequências da manutenção inadequada da infraestrutura de um pavimento ferroviário (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-08032024-095509/pt-br.php
    • NLM

      Pires DC de AF. Avaliação das consequências da manutenção inadequada da infraestrutura de um pavimento ferroviário [Internet]. 2023 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-08032024-095509/pt-br.php
    • Vancouver

      Pires DC de AF. Avaliação das consequências da manutenção inadequada da infraestrutura de um pavimento ferroviário [Internet]. 2023 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-08032024-095509/pt-br.php
  • Unidade: EP

    Subjects: ENGENHARIA DE TRANSPORTES, VEÍCULOS

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    • ABNT

      BARROS, Olímpio Mendes de. Estimação das características de tráfego em tempo próximo ao real para uso em sistemas de previsão e controle de tráfego. 2022. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-24052023-142712/. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Barros, O. M. de. (2022). Estimação das características de tráfego em tempo próximo ao real para uso em sistemas de previsão e controle de tráfego (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-24052023-142712/
    • NLM

      Barros OM de. Estimação das características de tráfego em tempo próximo ao real para uso em sistemas de previsão e controle de tráfego [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-24052023-142712/
    • Vancouver

      Barros OM de. Estimação das características de tráfego em tempo próximo ao real para uso em sistemas de previsão e controle de tráfego [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-24052023-142712/
  • Source: Revista Brasileira de Cartografia. Unidade: EESC

    Subjects: BICICLETAS, CIDADES PEQUENAS, ENGENHARIA DE TRANSPORTES, GEOPROCESSAMENTO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      MONARI, Marcelo e SEGANTINE, Paulo César Lima. Cycling planning in small-sized brazilian cities based on open data geoprocessing. Revista Brasileira de Cartografia, v. 74, n. 2, p. 418-436, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.14393/revbrascartogr. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Monari, M., & Segantine, P. C. L. (2022). Cycling planning in small-sized brazilian cities based on open data geoprocessing. Revista Brasileira de Cartografia, 74( 2), 418-436. doi:10.14393/revbrascartogr
    • NLM

      Monari M, Segantine PCL. Cycling planning in small-sized brazilian cities based on open data geoprocessing [Internet]. Revista Brasileira de Cartografia. 2022 ; 74( 2): 418-436.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.14393/revbrascartogr
    • Vancouver

      Monari M, Segantine PCL. Cycling planning in small-sized brazilian cities based on open data geoprocessing [Internet]. Revista Brasileira de Cartografia. 2022 ; 74( 2): 418-436.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.14393/revbrascartogr
  • Source: Journal of Materials in Civil Engineering. Unidade: EESC

    Subjects: ASFALTO, FADIGA DOS MATERIAIS, REOLOGIA, ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      DUARTE, Gabriel Macêdo e FAXINA, Adalberto Leandro. Low-temperature and fatigue properties of asphalt binders modified with crumb rubber from discarded tires and recycled low-density polyethylene. Journal of Materials in Civil Engineering, v. 34, n. 9, p. 1-12, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1061/(ASCE)MT.1943-5533.0004365. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Duarte, G. M., & Faxina, A. L. (2022). Low-temperature and fatigue properties of asphalt binders modified with crumb rubber from discarded tires and recycled low-density polyethylene. Journal of Materials in Civil Engineering, 34( 9), 1-12. doi:10.1061/(ASCE)MT.1943-5533.0004365
    • NLM

      Duarte GM, Faxina AL. Low-temperature and fatigue properties of asphalt binders modified with crumb rubber from discarded tires and recycled low-density polyethylene [Internet]. Journal of Materials in Civil Engineering. 2022 ; 34( 9): 1-12.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1061/(ASCE)MT.1943-5533.0004365
    • Vancouver

      Duarte GM, Faxina AL. Low-temperature and fatigue properties of asphalt binders modified with crumb rubber from discarded tires and recycled low-density polyethylene [Internet]. Journal of Materials in Civil Engineering. 2022 ; 34( 9): 1-12.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1061/(ASCE)MT.1943-5533.0004365
  • Unidade: EP

    Assunto: ENGENHARIA DE TRANSPORTES

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    • ABNT

      CALDEIRA, Gabriel Pereira. Dependência espacial sob a abordagem de minimização do arrependimento em modelos de escolha de modo de transporte. 2021. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-10022022-110603/. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Caldeira, G. P. (2021). Dependência espacial sob a abordagem de minimização do arrependimento em modelos de escolha de modo de transporte (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-10022022-110603/
    • NLM

      Caldeira GP. Dependência espacial sob a abordagem de minimização do arrependimento em modelos de escolha de modo de transporte [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-10022022-110603/
    • Vancouver

      Caldeira GP. Dependência espacial sob a abordagem de minimização do arrependimento em modelos de escolha de modo de transporte [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-10022022-110603/
  • Source: Construction and Building Materials. Unidade: EESC

    Subjects: ASFALTO, REOLOGIA, BORRACHA, ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DUARTE, Gabriel Macêdo e FAXINA, Adalberto Leandro. High-temperature rheological properties of asphalt binders modified with recycled low-density polyethylene and crumb rubber. Construction and Building Materials, v. 298, p. 1-12, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2021.123852. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Duarte, G. M., & Faxina, A. L. (2021). High-temperature rheological properties of asphalt binders modified with recycled low-density polyethylene and crumb rubber. Construction and Building Materials, 298, 1-12. doi:10.1016/j.conbuildmat.2021.123852
    • NLM

      Duarte GM, Faxina AL. High-temperature rheological properties of asphalt binders modified with recycled low-density polyethylene and crumb rubber [Internet]. Construction and Building Materials. 2021 ; 298 1-12.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2021.123852
    • Vancouver

      Duarte GM, Faxina AL. High-temperature rheological properties of asphalt binders modified with recycled low-density polyethylene and crumb rubber [Internet]. Construction and Building Materials. 2021 ; 298 1-12.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2021.123852
  • Source: Journal of Transportation Engineering, Part B: Pavements. Unidade: EESC

    Subjects: ENGENHARIA DE TRANSPORTES, REOLOGIA, ASFALTO

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DOMINGOS, Matheus David Inocente e FAXINA, Adalberto Leandro. Literature review of the multiple stress creep and recovery, performance-related test. Journal of Transportation Engineering, Part B: Pavements, v. 147, n. 1, p. 1-13, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1061/JPEODX.0000248. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Domingos, M. D. I., & Faxina, A. L. (2021). Literature review of the multiple stress creep and recovery, performance-related test. Journal of Transportation Engineering, Part B: Pavements, 147( 1), 1-13. doi:10.1061/JPEODX.0000248
    • NLM

      Domingos MDI, Faxina AL. Literature review of the multiple stress creep and recovery, performance-related test [Internet]. Journal of Transportation Engineering, Part B: Pavements. 2021 ; 147( 1): 1-13.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1061/JPEODX.0000248
    • Vancouver

      Domingos MDI, Faxina AL. Literature review of the multiple stress creep and recovery, performance-related test [Internet]. Journal of Transportation Engineering, Part B: Pavements. 2021 ; 147( 1): 1-13.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1061/JPEODX.0000248
  • Unidade: EESC

    Subjects: VEÍCULOS AUTÔNOMOS, TRÁFEGO RODOVIÁRIO, RODOVIAS, ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FAVERO, Renan. Impactos de veículos autônomos na operação de autoestradas através de equivalência veicular. 2021. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-27062022-082840/. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Favero, R. (2021). Impactos de veículos autônomos na operação de autoestradas através de equivalência veicular (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-27062022-082840/
    • NLM

      Favero R. Impactos de veículos autônomos na operação de autoestradas através de equivalência veicular [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-27062022-082840/
    • Vancouver

      Favero R. Impactos de veículos autônomos na operação de autoestradas através de equivalência veicular [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-27062022-082840/
  • Source: Construction and Building Materials. Unidade: EESC

    Subjects: REOLOGIA, PAVIMENTOS FLEXÍVEIS, POLÍMEROS (MATERIAIS), ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DUARTE, Gabriel Macêdo e FAXINA, Adalberto Leandro. Asphalt concrete mixtures modified with polymeric waste by the wet and dry processes: a literature review. Construction and Building Materials, v. 312, p. 1-20, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2021.125408. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Duarte, G. M., & Faxina, A. L. (2021). Asphalt concrete mixtures modified with polymeric waste by the wet and dry processes: a literature review. Construction and Building Materials, 312, 1-20. doi:10.1016/j.conbuildmat.2021.125408
    • NLM

      Duarte GM, Faxina AL. Asphalt concrete mixtures modified with polymeric waste by the wet and dry processes: a literature review [Internet]. Construction and Building Materials. 2021 ; 312 1-20.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2021.125408
    • Vancouver

      Duarte GM, Faxina AL. Asphalt concrete mixtures modified with polymeric waste by the wet and dry processes: a literature review [Internet]. Construction and Building Materials. 2021 ; 312 1-20.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2021.125408
  • Source: Revista Brasileira de Cartografia. Unidade: EESC

    Subjects: ENGENHARIA DE TRANSPORTES, GEOESTATÍSTICA, KRIGAGEM

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LINDNER, Anabele et al. Estimation of travel mode choice using geostatistics: a brazilian case study. Revista Brasileira de Cartografia, v. 73, n. 1, p. 192-197, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.14393/rbcv73n1-54210. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Lindner, A., Pitombo, C. S., Assirati, L., Pedreira Junior, J. U., & Salgueiro, A. R. (2021). Estimation of travel mode choice using geostatistics: a brazilian case study. Revista Brasileira de Cartografia, 73( 1), 192-197. doi:10.14393/rbcv73n1-54210
    • NLM

      Lindner A, Pitombo CS, Assirati L, Pedreira Junior JU, Salgueiro AR. Estimation of travel mode choice using geostatistics: a brazilian case study [Internet]. Revista Brasileira de Cartografia. 2021 ; 73( 1): 192-197.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.14393/rbcv73n1-54210
    • Vancouver

      Lindner A, Pitombo CS, Assirati L, Pedreira Junior JU, Salgueiro AR. Estimation of travel mode choice using geostatistics: a brazilian case study [Internet]. Revista Brasileira de Cartografia. 2021 ; 73( 1): 192-197.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.14393/rbcv73n1-54210
  • Source: Transportation Geotechnics. Unidade: EESC

    Subjects: SOLO TROPICAL, RODOVIAS, ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Matheus Francisco da et al. Effect of compaction water content and stress ratio on permanent deformation of a subgrade lateritic soil. Transportation Geotechnics, v. 26, n. Ja 2021, p. 1-9, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.trgeo.2020.100443. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Silva, M. F. da, Ribeiro, M. M. P., Furlan, A. P., & Fabbri, G. T. P. (2021). Effect of compaction water content and stress ratio on permanent deformation of a subgrade lateritic soil. Transportation Geotechnics, 26( Ja 2021), 1-9. doi:10.1016/j.trgeo.2020.100443
    • NLM

      Silva MF da, Ribeiro MMP, Furlan AP, Fabbri GTP. Effect of compaction water content and stress ratio on permanent deformation of a subgrade lateritic soil [Internet]. Transportation Geotechnics. 2021 ; 26( Ja 2021): 1-9.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.trgeo.2020.100443
    • Vancouver

      Silva MF da, Ribeiro MMP, Furlan AP, Fabbri GTP. Effect of compaction water content and stress ratio on permanent deformation of a subgrade lateritic soil [Internet]. Transportation Geotechnics. 2021 ; 26( Ja 2021): 1-9.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.trgeo.2020.100443
  • Unidade: EP

    Subjects: ENGENHARIA DE TRANSPORTES, ECONOMIA DE TRANSPORTES, TRANSPORTE URBANO, TRANSPORTE COLETIVO, SUSTENTABILIDADE

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PIETRANTONIO, Vinicius Brandão. Análise dos impactos de intervenções em corredores de transporte público por ônibus considerando as emissões de poluentes atmosféricos e seus impactos diretos. 2021. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-30072021-113210/. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Pietrantonio, V. B. (2021). Análise dos impactos de intervenções em corredores de transporte público por ônibus considerando as emissões de poluentes atmosféricos e seus impactos diretos. (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-30072021-113210/
    • NLM

      Pietrantonio VB. Análise dos impactos de intervenções em corredores de transporte público por ônibus considerando as emissões de poluentes atmosféricos e seus impactos diretos. [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-30072021-113210/
    • Vancouver

      Pietrantonio VB. Análise dos impactos de intervenções em corredores de transporte público por ônibus considerando as emissões de poluentes atmosféricos e seus impactos diretos. [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-30072021-113210/
  • Source: Revista Brasileira de Cartografia. Unidade: EESC

    Subjects: ATENÇÃO PRIMÁRIA À SAÚDE, SISTEMA DE INFORMAÇÃO GEOGRÁFICA, ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ASSIS, Lucas Brandão Monteiro de e SEGANTINE, Paulo César Lima. Proposal of a multicriteria method to implement new primary health care units: a case study in São Carlos-SP. Revista Brasileira de Cartografia, v. 73, n. 4, p. 1071-1085, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.14393/rbcv73n4-61718. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Assis, L. B. M. de, & Segantine, P. C. L. (2021). Proposal of a multicriteria method to implement new primary health care units: a case study in São Carlos-SP. Revista Brasileira de Cartografia, 73( 4), 1071-1085. doi:10.14393/rbcv73n4-61718
    • NLM

      Assis LBM de, Segantine PCL. Proposal of a multicriteria method to implement new primary health care units: a case study in São Carlos-SP [Internet]. Revista Brasileira de Cartografia. 2021 ; 73( 4): 1071-1085.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.14393/rbcv73n4-61718
    • Vancouver

      Assis LBM de, Segantine PCL. Proposal of a multicriteria method to implement new primary health care units: a case study in São Carlos-SP [Internet]. Revista Brasileira de Cartografia. 2021 ; 73( 4): 1071-1085.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.14393/rbcv73n4-61718
  • Source: Construction and Building Materials. Unidade: EESC

    Subjects: RESISTÊNCIA DOS SOLOS, ENGENHARIA DE TRANSPORTES, ESTABILIZAÇÃO DOS SOLOS

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FURLAN, Ana Paula et al. Effect of fly ash on microstructural and resistance characteristics of dredged sediment stabilized with lime and cement. Construction and Building Materials, v. 272, p. 1-12, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2020.121637. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Furlan, A. P., Razakamanantsoa, A., Ranaivomanana, H., Amiri, O., Levacher, D., & Deneele, D. (2021). Effect of fly ash on microstructural and resistance characteristics of dredged sediment stabilized with lime and cement. Construction and Building Materials, 272, 1-12. doi:10.1016/j.conbuildmat.2020.121637
    • NLM

      Furlan AP, Razakamanantsoa A, Ranaivomanana H, Amiri O, Levacher D, Deneele D. Effect of fly ash on microstructural and resistance characteristics of dredged sediment stabilized with lime and cement [Internet]. Construction and Building Materials. 2021 ; 272 1-12.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2020.121637
    • Vancouver

      Furlan AP, Razakamanantsoa A, Ranaivomanana H, Amiri O, Levacher D, Deneele D. Effect of fly ash on microstructural and resistance characteristics of dredged sediment stabilized with lime and cement [Internet]. Construction and Building Materials. 2021 ; 272 1-12.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2020.121637
  • Unidade: EP

    Subjects: PLANEJAMENTO DE TRANSPORTES, ENGENHARIA DE TRANSPORTES, AEROPORTOS, DEMANDA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARTINS, Diogo Barreto. Análise das dificuldades no desenvolvimento e utilização de modelos econométricos para a projeção da demanda de transportes:: aplicação ao caso do Aeroporto de Viracopos  (SBKP). 2020. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2020. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-05022021-092108/. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Martins, D. B. (2020). Análise das dificuldades no desenvolvimento e utilização de modelos econométricos para a projeção da demanda de transportes:: aplicação ao caso do Aeroporto de Viracopos  (SBKP). (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-05022021-092108/
    • NLM

      Martins DB. Análise das dificuldades no desenvolvimento e utilização de modelos econométricos para a projeção da demanda de transportes:: aplicação ao caso do Aeroporto de Viracopos  (SBKP). [Internet]. 2020 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-05022021-092108/
    • Vancouver

      Martins DB. Análise das dificuldades no desenvolvimento e utilização de modelos econométricos para a projeção da demanda de transportes:: aplicação ao caso do Aeroporto de Viracopos  (SBKP). [Internet]. 2020 ;[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3138/tde-05022021-092108/
  • Source: Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour. Unidade: EESC

    Subjects: SEGURANÇA NO TRÂNSITO, ACIDENTES DE TRÂNSITO, ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FIGUEIRA, Aurenice da Cruz e LAROCCA, Ana Paula Camargo. Analysis of the factors influencing overtaking in two-lane highways: a driving simulator study. Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour, v. 69, p. 38-48, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.trf.2020.01.006. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Figueira, A. da C., & Larocca, A. P. C. (2020). Analysis of the factors influencing overtaking in two-lane highways: a driving simulator study. Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour, 69, 38-48. doi:10.1016/j.trf.2020.01.006
    • NLM

      Figueira A da C, Larocca APC. Analysis of the factors influencing overtaking in two-lane highways: a driving simulator study [Internet]. Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour. 2020 ; 69 38-48.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.trf.2020.01.006
    • Vancouver

      Figueira A da C, Larocca APC. Analysis of the factors influencing overtaking in two-lane highways: a driving simulator study [Internet]. Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour. 2020 ; 69 38-48.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.trf.2020.01.006
  • Source: Journal of Safety Research. Unidade: EESC

    Subjects: COMPORTAMENTO DE DIRIGIR, ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMPOS, Cintia Isabel de et al. Comparative analysis of data reduction techniques for questionnaire validation using self-reported driver behaviors. Journal of Safety Research, v. 73, n. Ju 2020, p. 133-142, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jsr.2020.02.004. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Campos, C. I. de, Pitombo, C. S., Delhomme, P., & Quintanilha, J. A. (2020). Comparative analysis of data reduction techniques for questionnaire validation using self-reported driver behaviors. Journal of Safety Research, 73( Ju 2020), 133-142. doi:10.1016/j.jsr.2020.02.004
    • NLM

      Campos CI de, Pitombo CS, Delhomme P, Quintanilha JA. Comparative analysis of data reduction techniques for questionnaire validation using self-reported driver behaviors [Internet]. Journal of Safety Research. 2020 ; 73( Ju 2020): 133-142.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jsr.2020.02.004
    • Vancouver

      Campos CI de, Pitombo CS, Delhomme P, Quintanilha JA. Comparative analysis of data reduction techniques for questionnaire validation using self-reported driver behaviors [Internet]. Journal of Safety Research. 2020 ; 73( Ju 2020): 133-142.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jsr.2020.02.004
  • Source: Transportation Research Part A: Policy and Practice. Unidade: EESC

    Subjects: INFRAESTRUTURA URBANA, CICLOVIAS, TELEFONIA MÓVEL, ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MAHECHA NUÑEZ, Javier Yesid e BISCONSINI, Danilo Rinaldi e SILVA, Antônio Nélson Rodrigues da. Combining environmental quality assessment of bicycle infrastructures with vertical acceleration measurements. Transportation Research Part A: Policy and Practice, v. 137, p. 447-458, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.tra.2018.10.032. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Mahecha Nuñez, J. Y., Bisconsini, D. R., & Silva, A. N. R. da. (2020). Combining environmental quality assessment of bicycle infrastructures with vertical acceleration measurements. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 137, 447-458. doi:10.1016/j.tra.2018.10.032
    • NLM

      Mahecha Nuñez JY, Bisconsini DR, Silva ANR da. Combining environmental quality assessment of bicycle infrastructures with vertical acceleration measurements [Internet]. Transportation Research Part A: Policy and Practice. 2020 ; 137 447-458.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.tra.2018.10.032
    • Vancouver

      Mahecha Nuñez JY, Bisconsini DR, Silva ANR da. Combining environmental quality assessment of bicycle infrastructures with vertical acceleration measurements [Internet]. Transportation Research Part A: Policy and Practice. 2020 ; 137 447-458.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.tra.2018.10.032
  • Source: Geo-spatial Information Science. Unidade: EESC

    Subjects: CIRCULAÇÃO DE PEDESTRES, ENGENHARIA DE TRANSPORTES, SISTEMA DE INFORMAÇÃO GEOGRÁFICA

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RODRIGUEZ LARA, Daniela Vanessa e SILVA, Antônio Nélson Rodrigues da. Equity issues and the PeCUS index: an indirect analysis of community severance. Geo-spatial Information Science, v. 23, n. 4, p. 293-304, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/10095020.2020.1843373. Acesso em: 24 abr. 2024.
    • APA

      Rodriguez Lara, D. V., & Silva, A. N. R. da. (2020). Equity issues and the PeCUS index: an indirect analysis of community severance. Geo-spatial Information Science, 23( 4), 293-304. doi:10.1080/10095020.2020.1843373
    • NLM

      Rodriguez Lara DV, Silva ANR da. Equity issues and the PeCUS index: an indirect analysis of community severance [Internet]. Geo-spatial Information Science. 2020 ; 23( 4): 293-304.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10095020.2020.1843373
    • Vancouver

      Rodriguez Lara DV, Silva ANR da. Equity issues and the PeCUS index: an indirect analysis of community severance [Internet]. Geo-spatial Information Science. 2020 ; 23( 4): 293-304.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10095020.2020.1843373

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