Source: Interface - Comunicação, Saúde, Educação. Unidade: EACH
Subjects: MARKETING, PROPAGANDA, ALIMENTOS, BEBIDAS, LEGISLAÇÃO PUBLICITÁRIA, DEFESA DO CONSUMIDOR
ABNT
KASSAHARA, Aline e SARTI, Flávia Mori. Marketing of food and beverage in Brazil: scientific literature review on regulation and self-regulation of advertisements. Interface - Comunicação, Saúde, Educação, p. 01-14, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1807-57622016.0630. Acesso em: 20 abr. 2024.APA
Kassahara, A., & Sarti, F. M. (2017). Marketing of food and beverage in Brazil: scientific literature review on regulation and self-regulation of advertisements. Interface - Comunicação, Saúde, Educação, 01-14. doi:10.1590/1807-57622016.0630NLM
Kassahara A, Sarti FM. Marketing of food and beverage in Brazil: scientific literature review on regulation and self-regulation of advertisements [Internet]. Interface - Comunicação, Saúde, Educação. 2017 ; 01-14.[citado 2024 abr. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-57622016.0630Vancouver
Kassahara A, Sarti FM. Marketing of food and beverage in Brazil: scientific literature review on regulation and self-regulation of advertisements [Internet]. Interface - Comunicação, Saúde, Educação. 2017 ; 01-14.[citado 2024 abr. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-57622016.0630