New technologies and health: preventionof stress at work among systems analysis in São paulo, Brazil (2000)
- Authors:
- Autor USP: ROCHA, LYS ESTHER - FM
- Unidade: FM
- Assunto: MEDICINA PREVENTIVA
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Conference titles: International Congress on Occupational Health
-
ABNT
ROCHA, Lys Esther e FERREIRA JUNIOR, Mario. New technologies and health: preventionof stress at work among systems analysis in São paulo, Brazil. 2000, Anais.. Singapura: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo, 2000. . Acesso em: 19 abr. 2024. -
APA
Rocha, L. E., & Ferreira Junior, M. (2000). New technologies and health: preventionof stress at work among systems analysis in São paulo, Brazil. In . Singapura: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo. -
NLM
Rocha LE, Ferreira Junior M. New technologies and health: preventionof stress at work among systems analysis in São paulo, Brazil. 2000 ;[citado 2024 abr. 19 ] -
Vancouver
Rocha LE, Ferreira Junior M. New technologies and health: preventionof stress at work among systems analysis in São paulo, Brazil. 2000 ;[citado 2024 abr. 19 ] - Tenossinovite como doenca do trabalho no brasil: a atuacao dos trabalhadores
- Musculoskeletal disorders among women in the call center of a bank in São Paulo, Brazil
- Psychosocial aspests of the work of female call center operators in a bank of São Paulo, Brazil
- Análise ergonômica da higienização de louças de um hospital cardiológico público
- Programa de retorno ao trabalho em um hospitalde São Paulo: resultados iniciais, fatores facilitadores e obstáculos de uma perspectiva administrativa
- Human resources policies for trainees and supervisors of the collect section of an international bank aswork-related stressors
- Workes perception of ergonomic intervention and job satisfaction
- Psychological harassment at work: types, victims, main diagnoses
- Situação de trabalho em centrais de atendimento telefônico de empresas de transporte aéreo e de saúde em São Paulo
- Risk factors for musculoskeletal disorders in the call centre a bank, in São Paulo, Brazil
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas