Marketing expenses budget: proposition of a model for small companies (2003)
- Authors:
- USP affiliated authors: IKEDA, ANA AKEMI - FEA ; CAMPOMAR, MARCOS CORTEZ - FEA
- Unidade: FEA
- Subjects: ADMINISTRAÇÃO DE MARKETING; MICROEMPRESAS; ORÇAMENTO EMPRESARIAL
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Publisher: California State University
- Publisher place: Fresno
- Date published: 2003
- Source:
- Título do periódico: Proceedings
- Conference titles: Asian Pacific Conference on International Accounting Issues
-
ABNT
IKEDA, Ana Akemi e SARQUIS, Aléssio Bessa e CAMPOMAR, Marcos Cortez. Marketing expenses budget: proposition of a model for small companies. 2003, Anais.. Fresno: California State University, 2003. . Acesso em: 23 abr. 2024. -
APA
Ikeda, A. A., Sarquis, A. B., & Campomar, M. C. (2003). Marketing expenses budget: proposition of a model for small companies. In Proceedings. Fresno: California State University. -
NLM
Ikeda AA, Sarquis AB, Campomar MC. Marketing expenses budget: proposition of a model for small companies. Proceedings. 2003 ;[citado 2024 abr. 23 ] -
Vancouver
Ikeda AA, Sarquis AB, Campomar MC. Marketing expenses budget: proposition of a model for small companies. Proceedings. 2003 ;[citado 2024 abr. 23 ] - Aspectos do uso da tecnologia no ambiente educacional
- Conflito organizacional: um estudo com executivos de marketing
- Organizational conflicts perceived by marketing executives
- The use of ecology as competitive advantage in goods and services companies: a survey in consumer behavior
- Falácias em marketing no Brasil
- Considerações sobre a análise SWOT no plano de marketing
- Princípios de marketing de serviços: conceitos, estratégias, casos
- Comportamento dos jovens com relação às agências de viagens
- Discussing laddering application by the Means-End Chain theory
- Sinalização de qualidade em e-commerce: análise comparativa de varejos virtuais de produtos de luxo e varejistas virtuais de massa com base nas escalas de qualidade
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas