Comparison between the ethical gap of marketing activities of companies in the brazilian and french markets (2015)
- Autor:
- Autor USP: OLIVA, FABIO LOTTI - FEA
- Unidade: FEA
- Subjects: EMPRESAS; NEGÓCIOS; MARKETING; COMPORTAMENTO ORGANIZACIONAL
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Publisher: Tobin College of Business
- Publisher place: New York
- Date published: 2015
- Source:
- Conference titles: Annual International Vicentian Business Ethics Conference
-
ABNT
OLIVA, Fábio Lotti. Comparison between the ethical gap of marketing activities of companies in the brazilian and french markets. 2015, Anais.. New York: Tobin College of Business, 2015. . Acesso em: 24 abr. 2024. -
APA
Oliva, F. L. (2015). Comparison between the ethical gap of marketing activities of companies in the brazilian and french markets. In Un Global compact and Un Prime : what we practice and what we teach in business ethics. New York: Tobin College of Business. -
NLM
Oliva FL. Comparison between the ethical gap of marketing activities of companies in the brazilian and french markets. Un Global compact and Un Prime : what we practice and what we teach in business ethics. 2015 ;[citado 2024 abr. 24 ] -
Vancouver
Oliva FL. Comparison between the ethical gap of marketing activities of companies in the brazilian and french markets. Un Global compact and Un Prime : what we practice and what we teach in business ethics. 2015 ;[citado 2024 abr. 24 ] - Métodos quantitativos aplicados à análise ambiental: estudo de caso em uma organização pública
- Miolo: a internacionalização de uma marca
- Risks and critical success factors in the internationalization of born global startups of industry 4.0: a social, environmental, economic, and institutional analysis
- Inovação na dimensão clientes de pequenas empresas participantes do programa ALI em Dourados/MS
- Mortalidade precoce das micro e pequenas empresas: estudo das principais causas de falência empresarial em Bambuí/MG
- Indicadores internacionais de evolução tecnológica e a importância da indústria de semicondutores: o posicionamento estratégico do Brasil na América Latina
- Redes de inovação: um estudo bibliométrico de publicações nacionais
- Impacto de fatores institucionais e regulatórios na competitividade das empresas do setor de iluminação por LED
- Cresce o número de empresas beneficiadas pela lei do bem. [Depoimento]
- Análise de risco na introdução de novas tecnologias por startups no mercado brasileiro
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas