Ecological literacy and beyond: problem-based learning for future professionals (2015)
- Authors:
- Lewinsohn, Thomas M - Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
- Attayde, José Luiz
- Ganade, Gislene
- Fonseca, Carlos Roberto
- Jorge, Leonardo Ré - Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
- Kollmann, Johannes
- Overbeck, Gerhard E - Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
- Prado, Paulo Inácio
- Pillar, Valério D - Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
- Popp, Daniela
- Rocha, Pedro L. B. da - Universidade Federal da Bahia (UFBA)
- Silva, Wesley Rodrigues - Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
- Spiekermann, Annette
- Weisser, Wolfgang W
- Autor USP: PRADO, PAULO INÁCIO DE KNEGT LÓPEZ DE - IB
- Unidade: IB
- DOI: 10.1007/s13280-014-0539-2
- Subjects: INTERDISCIPLINARIDADE; ECOLOGIA; ENSINO E APRENDIZAGEM; MEIO AMBIENTE
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Source:
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo é de acesso aberto
- URL de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: green
-
ABNT
LEWINSOHN, Thomas M et al. Ecological literacy and beyond: problem-based learning for future professionals. Ambio, v. 44, n. 2, p. 154-162, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s13280-014-0539-2. Acesso em: 24 abr. 2024. -
APA
Lewinsohn, T. M., Attayde, J. L., Ganade, G., Fonseca, C. R., Jorge, L. R., Kollmann, J., et al. (2015). Ecological literacy and beyond: problem-based learning for future professionals. Ambio, 44( 2), 154-162. doi:10.1007/s13280-014-0539-2 -
NLM
Lewinsohn TM, Attayde JL, Ganade G, Fonseca CR, Jorge LR, Kollmann J, Overbeck GE, Prado PI, Pillar VD, Popp D, Rocha PLB da, Silva WR, Spiekermann A, Weisser WW. Ecological literacy and beyond: problem-based learning for future professionals [Internet]. Ambio. 2015 ; 44( 2): 154-162.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s13280-014-0539-2 -
Vancouver
Lewinsohn TM, Attayde JL, Ganade G, Fonseca CR, Jorge LR, Kollmann J, Overbeck GE, Prado PI, Pillar VD, Popp D, Rocha PLB da, Silva WR, Spiekermann A, Weisser WW. Ecological literacy and beyond: problem-based learning for future professionals [Internet]. Ambio. 2015 ; 44( 2): 154-162.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s13280-014-0539-2 - Model-based estimation of transmissibility and reinfection of SARS-CoV-2 P.1 variant
- Catastrophic regime shift in water reservoirs and São Paulo water supply crisis
- Community structure of vascular plants in treefall gaps and fire-disturbed habitats in the Atlantic rainforest, southern Bahia, Brazil
- Fotos: página 29 (Figura 2.5)
- New genera and host plant records of Asteraceae-feeding Tephritidae (Diptera) from Brazil
- Para além dos índices: caracterização da diversidade por meio de modelos de distribuição de abundância
- Genetic variability and pathogenicity potential of Escherichia coli isolated from recreational water reservoirs
- Assemblages of endophagous insects on Asteraceae in São Paulo Cerrados
- Projeção de pesquisadores diz que Cantareira terá 15% no início da seca
- Benefit of shading by nurse plant does not change along a stress gradient in a coastal dune
Informações sobre o DOI: 10.1007/s13280-014-0539-2 (Fonte: oaDOI API)
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas