Tanager: a generator of feasible and engaging levels for angry birds (2018)
- Authors:
- Autor USP: TOLEDO, CLÁUDIO FABIANO MOTTA - ICMC
- Unidade: ICMC
- DOI: 10.1109/TCIAIG.2017.2766218
- Subjects: ALGORITMOS GENÉTICOS; IMERSÃO (TOPOLOGIA); AGENTES INTELIGENTES; OTIMIZAÇÃO COMBINATÓRIA; COMPUTAÇÃO EVOLUTIVA; JOGOS DE COMPUTADOR; AVES
- Keywords: immersion; physics-based puzzle games; procedural content generation
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Publisher place: Piscataway, NJ
- Date published: 2018
- Source:
- Título do periódico: IEEE Transactions on Games
- ISSN: 2475-1502
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 10, n. 3, p. 304-316, Set. 2018
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
FERREIRA, Lucas Nascimento e TOLEDO, Claudio Fabiano Motta. Tanager: a generator of feasible and engaging levels for angry birds. IEEE Transactions on Games, v. 10, n. 3, p. 304-316, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1109/TCIAIG.2017.2766218. Acesso em: 25 abr. 2024. -
APA
Ferreira, L. N., & Toledo, C. F. M. (2018). Tanager: a generator of feasible and engaging levels for angry birds. IEEE Transactions on Games, 10( 3), 304-316. doi:10.1109/TCIAIG.2017.2766218 -
NLM
Ferreira LN, Toledo CFM. Tanager: a generator of feasible and engaging levels for angry birds [Internet]. IEEE Transactions on Games. 2018 ; 10( 3): 304-316.[citado 2024 abr. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1109/TCIAIG.2017.2766218 -
Vancouver
Ferreira LN, Toledo CFM. Tanager: a generator of feasible and engaging levels for angry birds [Internet]. IEEE Transactions on Games. 2018 ; 10( 3): 304-316.[citado 2024 abr. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1109/TCIAIG.2017.2766218 - A hybrid multi-population genetic algorithm applied to solve the multi-level capacitated lot sizing problem with backlogging
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Informações sobre o DOI: 10.1109/TCIAIG.2017.2766218 (Fonte: oaDOI API)
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