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  • Source: International Economic Journal. Unidade: FEARP

    Subjects: INDÚSTRIAS, AVIAÇÃO, LINHA AÉREA, ECONOMIA, OLIGOPÓLIO, BAGAGEM

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    • ABNT

      BARROS JÚNIOR, Fernando Antônio de e CASTILHO, Rafael e GALVÊAS, Daniel. On the regulation of checked baggage in the airline industry. International Economic Journal, v. 35, n. 3, p. 344-366, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/10168737.2021.1962949. Acesso em: 29 maio 2024.
    • APA

      Barros Júnior, F. A. de, Castilho, R., & Galvêas, D. (2021). On the regulation of checked baggage in the airline industry. International Economic Journal, 35( 3), 344-366. doi:10.1080/10168737.2021.1962949
    • NLM

      Barros Júnior FA de, Castilho R, Galvêas D. On the regulation of checked baggage in the airline industry [Internet]. International Economic Journal. 2021 ; 35( 3): 344-366.[citado 2024 maio 29 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10168737.2021.1962949
    • Vancouver

      Barros Júnior FA de, Castilho R, Galvêas D. On the regulation of checked baggage in the airline industry [Internet]. International Economic Journal. 2021 ; 35( 3): 344-366.[citado 2024 maio 29 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10168737.2021.1962949
  • Source: RAI : Revista de Administração e Inovação. Unidades: EACH, FEARP

    Subjects: VAREJO, MARCAS COMERCIAIS, SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR

    Acesso à fonteHow to cite
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    • ABNT

      CASTILHO, Rafael et al. Consumer behavior and factors that affect satisfaction and risk perception of purchases of own brand food products. RAI : Revista de Administração e Inovação, v. 12, n. 1, p. 351-370, 2015Tradução . . Disponível em: http://www.revistarai.org/rai/article/view/1545/838. Acesso em: 29 maio 2024.
    • APA

      Castilho, R., Tamashiro, H. R. da S., Merlo, E. M., & Acevedo, C. R. (2015). Consumer behavior and factors that affect satisfaction and risk perception of purchases of own brand food products. RAI : Revista de Administração e Inovação, 12( 1), 351-370. Recuperado de http://www.revistarai.org/rai/article/view/1545/838
    • NLM

      Castilho R, Tamashiro HR da S, Merlo EM, Acevedo CR. Consumer behavior and factors that affect satisfaction and risk perception of purchases of own brand food products [Internet]. RAI : Revista de Administração e Inovação. 2015 ; 12( 1): 351-370.[citado 2024 maio 29 ] Available from: http://www.revistarai.org/rai/article/view/1545/838
    • Vancouver

      Castilho R, Tamashiro HR da S, Merlo EM, Acevedo CR. Consumer behavior and factors that affect satisfaction and risk perception of purchases of own brand food products [Internet]. RAI : Revista de Administração e Inovação. 2015 ; 12( 1): 351-370.[citado 2024 maio 29 ] Available from: http://www.revistarai.org/rai/article/view/1545/838

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