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  • Source: Transformação Digital no Varejo. Conference titles: Congresso Latino-Americano de Varejo. Unidade: ESALQ

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, PESQUISA DE OPINIÃO, RESTAURANTES, VISITANTES

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    • ABNT

      SPERS, Eduardo Eugênio. The Effect of Online Reviews and Comments on the Intention of Visiting Restaurants: An Experimental Study. 2019, Anais.. São Paulo, SP: FGV, 2019. Disponível em: http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2019/paper/view/7122/2001. Acesso em: 29 maio 2024.
    • APA

      Spers, E. E. (2019). The Effect of Online Reviews and Comments on the Intention of Visiting Restaurants: An Experimental Study. In Transformação Digital no Varejo. São Paulo, SP: FGV. Recuperado de http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2019/paper/view/7122/2001
    • NLM

      Spers EE. The Effect of Online Reviews and Comments on the Intention of Visiting Restaurants: An Experimental Study [Internet]. Transformação Digital no Varejo. 2019 ;[citado 2024 maio 29 ] Available from: http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2019/paper/view/7122/2001
    • Vancouver

      Spers EE. The Effect of Online Reviews and Comments on the Intention of Visiting Restaurants: An Experimental Study [Internet]. Transformação Digital no Varejo. 2019 ;[citado 2024 maio 29 ] Available from: http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2019/paper/view/7122/2001

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