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  • Source: Global Business and Management Research. Unidade: FEARP

    Subjects: MARKETING, PESQUISA DE MERCADO, TERMINOLOGIA, NEUROMARKETING

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    • ABNT

      OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. What is neuromarketing?: a proposal for a broader and more accurate definition. Global Business and Management Research, v. 9, n. 2, p. 19-29, 2017Tradução . . Disponível em: http://www.gbmr.ioksp.com/pdf/vol.%209%20no.%202/V9N2-2.pdf. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Oliveira, J. H. C. de, & Giraldi, J. de M. E. (2017). What is neuromarketing?: a proposal for a broader and more accurate definition. Global Business and Management Research, 9( 2), 19-29. Recuperado de http://www.gbmr.ioksp.com/pdf/vol.%209%20no.%202/V9N2-2.pdf
    • NLM

      Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. What is neuromarketing?: a proposal for a broader and more accurate definition [Internet]. Global Business and Management Research. 2017 ; 9( 2): 19-29.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: http://www.gbmr.ioksp.com/pdf/vol.%209%20no.%202/V9N2-2.pdf
    • Vancouver

      Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. What is neuromarketing?: a proposal for a broader and more accurate definition [Internet]. Global Business and Management Research. 2017 ; 9( 2): 19-29.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: http://www.gbmr.ioksp.com/pdf/vol.%209%20no.%202/V9N2-2.pdf
  • Source: Pesquisa e Desenvolvimento em Engenharia de Produção. Unidade: FEARP

    Subjects: LOGÍSTICA, PECUÁRIA

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    • ABNT

      SALGADO JUNIOR, Alexandre Pereira et al. Um estudo da logística para o escoamento da produção pecuária do sul do Pará. Pesquisa e Desenvolvimento em Engenharia de Produção, v. 9, n. 2, p. 94-107, 2011Tradução . . Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Salgado Junior, A. P., Lima, N. C., Pacagnella Júnior, A. C., & Oliveira, J. H. C. de. (2011). Um estudo da logística para o escoamento da produção pecuária do sul do Pará. Pesquisa e Desenvolvimento em Engenharia de Produção, 9( 2), 94-107.
    • NLM

      Salgado Junior AP, Lima NC, Pacagnella Júnior AC, Oliveira JHC de. Um estudo da logística para o escoamento da produção pecuária do sul do Pará. Pesquisa e Desenvolvimento em Engenharia de Produção. 2011 ; 9( 2): 94-107.[citado 2024 abr. 26 ]
    • Vancouver

      Salgado Junior AP, Lima NC, Pacagnella Júnior AC, Oliveira JHC de. Um estudo da logística para o escoamento da produção pecuária do sul do Pará. Pesquisa e Desenvolvimento em Engenharia de Produção. 2011 ; 9( 2): 94-107.[citado 2024 abr. 26 ]
  • Source: Economia e Sociedade. Unidade: FEARP

    Subjects: IMÓVEL RURAL, CAFÉ (ECONOMIA), CAFEICULTURA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      MARCONDES, Renato Leite e OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de. Trocando de mãos: o mercado de imóveis rurais em Ribeirão Preto (1874-1930). Economia e Sociedade, v. 22, n. 1, p. 263-285, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/S0104-06182013000100009. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Marcondes, R. L., & Oliveira, J. H. C. de. (2013). Trocando de mãos: o mercado de imóveis rurais em Ribeirão Preto (1874-1930). Economia e Sociedade, 22( 1), 263-285. doi:10.1590/S0104-06182013000100009
    • NLM

      Marcondes RL, Oliveira JHC de. Trocando de mãos: o mercado de imóveis rurais em Ribeirão Preto (1874-1930) [Internet]. Economia e Sociedade. 2013 ; 22( 1): 263-285.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0104-06182013000100009
    • Vancouver

      Marcondes RL, Oliveira JHC de. Trocando de mãos: o mercado de imóveis rurais em Ribeirão Preto (1874-1930) [Internet]. Economia e Sociedade. 2013 ; 22( 1): 263-285.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0104-06182013000100009
  • Source: Academy of Marketing Studies Journal. Unidade: FEARP

    Subjects: MARKETING, ATENÇÃO VISUAL, NEUROMARKETING, PROPAGANDA

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    • ABNT

      FALSARELLA, Carla Regina Borges Matias e OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. The influence of celebrity endorsement on visual attention: an eye-tracking study in brazil. Academy of Marketing Studies Journal, v. 21, n. 1, p. 47-60, 2017Tradução . . Disponível em: https://www.abacademies.org/articles/The-influence-of-celebrity-endorsement-on-visual-attention-%20an-eye-tracking-study-in-brazil-1528-2678-21-1-105.pdf. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Falsarella, C. R. B. M., Oliveira, J. H. C. de, & Giraldi, J. de M. E. (2017). The influence of celebrity endorsement on visual attention: an eye-tracking study in brazil. Academy of Marketing Studies Journal, 21( 1), 47-60. Recuperado de https://www.abacademies.org/articles/The-influence-of-celebrity-endorsement-on-visual-attention-%20an-eye-tracking-study-in-brazil-1528-2678-21-1-105.pdf
    • NLM

      Falsarella CRBM, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. The influence of celebrity endorsement on visual attention: an eye-tracking study in brazil [Internet]. Academy of Marketing Studies Journal. 2017 ; 21( 1): 47-60.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://www.abacademies.org/articles/The-influence-of-celebrity-endorsement-on-visual-attention-%20an-eye-tracking-study-in-brazil-1528-2678-21-1-105.pdf
    • Vancouver

      Falsarella CRBM, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. The influence of celebrity endorsement on visual attention: an eye-tracking study in brazil [Internet]. Academy of Marketing Studies Journal. 2017 ; 21( 1): 47-60.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://www.abacademies.org/articles/The-influence-of-celebrity-endorsement-on-visual-attention-%20an-eye-tracking-study-in-brazil-1528-2678-21-1-105.pdf
  • Source: International Bulletin of Business Administration. Unidade: FEARP

    Subjects: GESTÃO AMBIENTAL, SUSTENTABILIDADE, RECURSOS HUMANOS

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    • ABNT

      JABBOUR, Charbel José Chiappetta e OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de. Some issues concerning the non-technological side of green technologies. International Bulletin of Business Administration, n. 12, p. 79-83, 2011Tradução . . Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Jabbour, C. J. C., & Oliveira, J. H. C. de. (2011). Some issues concerning the non-technological side of green technologies. International Bulletin of Business Administration, ( 12), 79-83.
    • NLM

      Jabbour CJC, Oliveira JHC de. Some issues concerning the non-technological side of green technologies. International Bulletin of Business Administration. 2011 ;( 12): 79-83.[citado 2024 abr. 26 ]
    • Vancouver

      Jabbour CJC, Oliveira JHC de. Some issues concerning the non-technological side of green technologies. International Bulletin of Business Administration. 2011 ;( 12): 79-83.[citado 2024 abr. 26 ]
  • Source: Research Journal of Textile and Apparel. Unidade: FEARP

    Subjects: MARKETING, PROPAGANDA COMERCIAL, MÍDIA IMPRESSA, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      FIDELIS, Bruno Tomaselli et al. Sexual appeal in print media advertising: effects on brand recall and fixation time. Research Journal of Textile and Apparel, v. 21, n. 1, p. 42-58, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/rjta-12-2016-0033. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Fidelis, B. T., Oliveira, J. H. C. de, Giraldi, J. de M. E., & Santos, R. de O. J. dos. (2017). Sexual appeal in print media advertising: effects on brand recall and fixation time. Research Journal of Textile and Apparel, 21( 1), 42-58. doi:10.1108/rjta-12-2016-0033
    • NLM

      Fidelis BT, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME, Santos R de OJ dos. Sexual appeal in print media advertising: effects on brand recall and fixation time [Internet]. Research Journal of Textile and Apparel. 2017 ; 21( 1): 42-58.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1108/rjta-12-2016-0033
    • Vancouver

      Fidelis BT, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME, Santos R de OJ dos. Sexual appeal in print media advertising: effects on brand recall and fixation time [Internet]. Research Journal of Textile and Apparel. 2017 ; 21( 1): 42-58.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1108/rjta-12-2016-0033
  • Source: Transportation Research. Part E: Logistics and Transportation Review. Unidade: FEARP

    Subjects: CADEIA DE SUPRIMENTOS, SUSTENTABILIDADE, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL, ADMINISTRAÇÃO DA QUALIDADE, GESTÃO AMBIENTAL, CERTIFICAÇÃO ISO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JABBOUR, Ana Beatriz Lopes de Sousa et al. Quality management, environmental management maturity, green supply chain practices and green performance of Brazilian companies with ISO 14001 certification: direct and indirect effects. Transportation Research. Part E: Logistics and Transportation Review, v. 67, p. 39–51, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.tre.2014.03.005. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Jabbour, A. B. L. de S., Jabbour, C. J. C., Latan, H., Teixeira, A. A., & Oliveira, J. H. C. de. (2014). Quality management, environmental management maturity, green supply chain practices and green performance of Brazilian companies with ISO 14001 certification: direct and indirect effects. Transportation Research. Part E: Logistics and Transportation Review, 67, 39–51. doi:10.1016/j.tre.2014.03.005
    • NLM

      Jabbour ABL de S, Jabbour CJC, Latan H, Teixeira AA, Oliveira JHC de. Quality management, environmental management maturity, green supply chain practices and green performance of Brazilian companies with ISO 14001 certification: direct and indirect effects [Internet]. Transportation Research. Part E: Logistics and Transportation Review. 2014 ; 67 39–51.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.tre.2014.03.005
    • Vancouver

      Jabbour ABL de S, Jabbour CJC, Latan H, Teixeira AA, Oliveira JHC de. Quality management, environmental management maturity, green supply chain practices and green performance of Brazilian companies with ISO 14001 certification: direct and indirect effects [Internet]. Transportation Research. Part E: Logistics and Transportation Review. 2014 ; 67 39–51.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.tre.2014.03.005
  • Source: Brazilian Journal of Science and Technology. Unidades: FEARP, FZEA

    Subjects: POLÍTICAS PÚBLICAS, ATENÇÃO VISUAL, JOVENS, PROPAGANDA COMERCIAL, BEBIDAS ALCOÓLICAS

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    • ABNT

      SANTOS, Renê de Oliveira Joaquim dos et al. Public policies and selective visual attention: the effectiveness of awareness messages among young people about the consumption of alcoholic beverages in Brazil. Brazilian Journal of Science and Technology, v. 2, n. 5, p. 1-9, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1186/s40552-015-0010-3. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Santos, R. de O. J. dos, Oliveira, J. H. C. de, Giraldi, J. de M. E., & Tech, A. R. B. (2015). Public policies and selective visual attention: the effectiveness of awareness messages among young people about the consumption of alcoholic beverages in Brazil. Brazilian Journal of Science and Technology, 2( 5), 1-9. doi:10.1186/s40552-015-0010-3
    • NLM

      Santos R de OJ dos, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME, Tech ARB. Public policies and selective visual attention: the effectiveness of awareness messages among young people about the consumption of alcoholic beverages in Brazil [Internet]. Brazilian Journal of Science and Technology. 2015 ; 2( 5): 1-9.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1186/s40552-015-0010-3
    • Vancouver

      Santos R de OJ dos, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME, Tech ARB. Public policies and selective visual attention: the effectiveness of awareness messages among young people about the consumption of alcoholic beverages in Brazil [Internet]. Brazilian Journal of Science and Technology. 2015 ; 2( 5): 1-9.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1186/s40552-015-0010-3
  • Source: Nucleus. Unidade: FEARP

    Subjects: POLÍTICA DE PREÇO, AVIAÇÃO, AERONÁUTICA COMERCIAL

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    • ABNT

      OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e OLIVEIRA, Thiago e GRANDE, Márcia Mazzeo. Precificação estratégica no setor aéreo no Brasil: o estudo de caso do processo de formação de preços de passagens aéreas em uma empresa de pequeno porte no Brasil. Nucleus, v. 12, n. 2, p. 75-86, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.3738/1982.2278.1279. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Oliveira, J. H. C. de, Oliveira, T., & Grande, M. M. (2015). Precificação estratégica no setor aéreo no Brasil: o estudo de caso do processo de formação de preços de passagens aéreas em uma empresa de pequeno porte no Brasil. Nucleus, 12( 2), 75-86. doi:10.3738/1982.2278.1279
    • NLM

      Oliveira JHC de, Oliveira T, Grande MM. Precificação estratégica no setor aéreo no Brasil: o estudo de caso do processo de formação de preços de passagens aéreas em uma empresa de pequeno porte no Brasil [Internet]. Nucleus. 2015 ; 12( 2): 75-86.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.3738/1982.2278.1279
    • Vancouver

      Oliveira JHC de, Oliveira T, Grande MM. Precificação estratégica no setor aéreo no Brasil: o estudo de caso do processo de formação de preços de passagens aéreas em uma empresa de pequeno porte no Brasil [Internet]. Nucleus. 2015 ; 12( 2): 75-86.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.3738/1982.2278.1279
  • Source: International Journal of Internet Marketing and Advertising. Unidades: FEARP, EESC

    Subjects: WEB SITES, ANÚNCIOS ONLINE, REDES SOCIAIS, COMPRA E VENDA, ATENÇÃO VISUAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      SOUZA, Marina Teixeira de e OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. Organic and sponsored ads: study on online purchase intent and visual behaviour. International Journal of Internet Marketing and Advertising, v. 14, n. 3, p. 318-335, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1504/IJIMA.2020.108721. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Souza, M. T. de, Oliveira, J. H. C. de, & Giraldi, J. de M. E. (2020). Organic and sponsored ads: study on online purchase intent and visual behaviour. International Journal of Internet Marketing and Advertising, 14( 3), 318-335. doi:10.1504/IJIMA.2020.108721
    • NLM

      Souza MT de, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Organic and sponsored ads: study on online purchase intent and visual behaviour [Internet]. International Journal of Internet Marketing and Advertising. 2020 ; 14( 3): 318-335.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1504/IJIMA.2020.108721
    • Vancouver

      Souza MT de, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Organic and sponsored ads: study on online purchase intent and visual behaviour [Internet]. International Journal of Internet Marketing and Advertising. 2020 ; 14( 3): 318-335.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1504/IJIMA.2020.108721
  • Source: International Journal of Business and Management. Unidade: FEARP

    Subjects: NEUROMARKETING, ECONOMIA, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, PESQUISA DE MERCADO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia e SANTOS, Renê de Oliveira Joaquim dos. Opening the “Black Box” in the consumer's mind: understanding what is neuromarketing. International Journal of Business and Management, v. 9, n. 9, p. 96-107, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5539/ijbm.v9n9p96. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Oliveira, J. H. C. de, Giraldi, J. de M. E., & Santos, R. de O. J. dos. (2014). Opening the “Black Box” in the consumer's mind: understanding what is neuromarketing. International Journal of Business and Management, 9( 9), 96-107. doi:10.5539/ijbm.v9n9p96
    • NLM

      Oliveira JHC de, Giraldi J de ME, Santos R de OJ dos. Opening the “Black Box” in the consumer's mind: understanding what is neuromarketing [Internet]. International Journal of Business and Management. 2014 ; 9( 9): 96-107.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.5539/ijbm.v9n9p96
    • Vancouver

      Oliveira JHC de, Giraldi J de ME, Santos R de OJ dos. Opening the “Black Box” in the consumer's mind: understanding what is neuromarketing [Internet]. International Journal of Business and Management. 2014 ; 9( 9): 96-107.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.5539/ijbm.v9n9p96
  • Source: Desafio Online. Unidade: FEARP

    Subjects: SUSTENTABILIDADE, INSTITUIÇÕES DE ENSINO, ENSINO SUPERIOR, CULTURA ORGANIZACIONAL

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    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANTOS, Leiza Inara Vargas dos et al. O papel da cultura organizacional para o desenvolvimento da sustentabilidade: o caso de um campus universitário brasileiro. Desafio Online, v. 9, n. 2, p. 212-239, 2021Tradução . . Disponível em: http://www.desafioonline.ufms.br. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Santos, L. I. V. dos, Freitas, W. R. de S., Mello, M. M. M., Teixeira, A. A., & Oliveira, J. H. C. de. (2021). O papel da cultura organizacional para o desenvolvimento da sustentabilidade: o caso de um campus universitário brasileiro. Desafio Online, 9( 2), 212-239. Recuperado de http://www.desafioonline.ufms.br
    • NLM

      Santos LIV dos, Freitas WR de S, Mello MMM, Teixeira AA, Oliveira JHC de. O papel da cultura organizacional para o desenvolvimento da sustentabilidade: o caso de um campus universitário brasileiro [Internet]. Desafio Online. 2021 ; 9( 2): 212-239.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: http://www.desafioonline.ufms.br
    • Vancouver

      Santos LIV dos, Freitas WR de S, Mello MMM, Teixeira AA, Oliveira JHC de. O papel da cultura organizacional para o desenvolvimento da sustentabilidade: o caso de um campus universitário brasileiro [Internet]. Desafio Online. 2021 ; 9( 2): 212-239.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: http://www.desafioonline.ufms.br
  • Source: Seminários. Conference titles: Ribeirão Preto: a cidade como fonte de pesquisa - volume 2. Unidade: FEARP

    Subjects: MERCADO IMOBILIÁRIO, CAFÉ, ECONOMIA AGRÍCOLA

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de. O mercado imobiliário em Ribeirão Preto (1874-1899). 2018, Anais.. Ribeirão Preto: PUSP-RP, 2018. Disponível em: http://www.ccrp.usp.br/cultura/CURSODIFUSAO/VOLUME2/Livro_Completo_volume_DOIS.pdf. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Oliveira, J. H. C. de. (2018). O mercado imobiliário em Ribeirão Preto (1874-1899). In Seminários. Ribeirão Preto: PUSP-RP. Recuperado de http://www.ccrp.usp.br/cultura/CURSODIFUSAO/VOLUME2/Livro_Completo_volume_DOIS.pdf
    • NLM

      Oliveira JHC de. O mercado imobiliário em Ribeirão Preto (1874-1899) [Internet]. Seminários. 2018 ;[citado 2024 abr. 26 ] Available from: http://www.ccrp.usp.br/cultura/CURSODIFUSAO/VOLUME2/Livro_Completo_volume_DOIS.pdf
    • Vancouver

      Oliveira JHC de. O mercado imobiliário em Ribeirão Preto (1874-1899) [Internet]. Seminários. 2018 ;[citado 2024 abr. 26 ] Available from: http://www.ccrp.usp.br/cultura/CURSODIFUSAO/VOLUME2/Livro_Completo_volume_DOIS.pdf
  • Source: Latin American Journal of Management for Sustainable Development. Unidade: FEARP

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, NEUROCIÊNCIAS, MARKETING (ASPECTOS PSICOLÓGICOS), SUSTENTABILIDADE

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de. Neuromarketing and sustainability: challenges and opportunities for Latin America. Latin American Journal of Management for Sustainable Development, v. 1, n. 1, p. 35 41-, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1504/lajmsd.2014.059779. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Oliveira, J. H. C. de. (2014). Neuromarketing and sustainability: challenges and opportunities for Latin America. Latin American Journal of Management for Sustainable Development, 1( 1), 35 41-. doi:10.1504/lajmsd.2014.059779
    • NLM

      Oliveira JHC de. Neuromarketing and sustainability: challenges and opportunities for Latin America [Internet]. Latin American Journal of Management for Sustainable Development. 2014 ; 1( 1): 35 41-.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1504/lajmsd.2014.059779
    • Vancouver

      Oliveira JHC de. Neuromarketing and sustainability: challenges and opportunities for Latin America [Internet]. Latin American Journal of Management for Sustainable Development. 2014 ; 1( 1): 35 41-.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1504/lajmsd.2014.059779
  • Source: Gestão e Produção. Unidade: FEARP

    Subjects: MARCAS, CERVEJA, PRODUÇÃO INDUSTRIAL, ATENÇÃO SELETIVA, GESTÃO DE PROJETOS, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. Neuromarketing and its implications for operations management: an experiment with two brands of beer. Gestão e Produção, v. 26, n. 3, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/0104-530X3512-19. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Oliveira, J. H. C. de, & Giraldi, J. de M. E. (2019). Neuromarketing and its implications for operations management: an experiment with two brands of beer. Gestão e Produção, 26( 3). doi:10.1590/0104-530X3512-19
    • NLM

      Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Neuromarketing and its implications for operations management: an experiment with two brands of beer [Internet]. Gestão e Produção. 2019 ; 26( 3):[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0104-530X3512-19
    • Vancouver

      Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Neuromarketing and its implications for operations management: an experiment with two brands of beer [Internet]. Gestão e Produção. 2019 ; 26( 3):[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0104-530X3512-19
  • Source: Benchmarking: an International Journal. Unidade: FEARP

    Assunto: BENCHMARKING

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      ROCHA, Patrícia Ianelli e OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. Marketing communications via celebrity endorsement: an integrative review. Benchmarking: an International Journal, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/BIJ-05-2018-0133. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Rocha, P. I., Oliveira, J. H. C. de, & Giraldi, J. de M. E. (2019). Marketing communications via celebrity endorsement: an integrative review. Benchmarking: an International Journal. doi:10.1108/BIJ-05-2018-0133
    • NLM

      Rocha PI, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Marketing communications via celebrity endorsement: an integrative review [Internet]. Benchmarking: an International Journal. 2019 ;[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1108/BIJ-05-2018-0133
    • Vancouver

      Rocha PI, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Marketing communications via celebrity endorsement: an integrative review [Internet]. Benchmarking: an International Journal. 2019 ;[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1108/BIJ-05-2018-0133
  • Source: Global Journal of Human-Social Science: D History, Archeology and Anthropology. Unidade: FEARP

    Subjects: HISTÓRIA ECONÔMICA, CAFÉ, CAFEICULTURA, DISTRIBUIÇÃO DE TERRAS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e SILVA, Iliane Jesuína da e OLIVEIRA, Lelio Luiz de. Land prices and negotiation patterns in coffee economy: region of Ribeirão Preto between 1874 and 1899. Global Journal of Human-Social Science: D History, Archeology and Anthropology, v. 14, n. 6, p. 25-34, 2014Tradução . . Disponível em: http://socialscienceresearch.org/index.php/GJHSS/article/view/1263/1204. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Oliveira, J. H. C. de, Silva, I. J. da, & Oliveira, L. L. de. (2014). Land prices and negotiation patterns in coffee economy: region of Ribeirão Preto between 1874 and 1899. Global Journal of Human-Social Science: D History, Archeology and Anthropology, 14( 6), 25-34. Recuperado de http://socialscienceresearch.org/index.php/GJHSS/article/view/1263/1204
    • NLM

      Oliveira JHC de, Silva IJ da, Oliveira LL de. Land prices and negotiation patterns in coffee economy: region of Ribeirão Preto between 1874 and 1899 [Internet]. Global Journal of Human-Social Science: D History, Archeology and Anthropology. 2014 ; 14( 6): 25-34.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: http://socialscienceresearch.org/index.php/GJHSS/article/view/1263/1204
    • Vancouver

      Oliveira JHC de, Silva IJ da, Oliveira LL de. Land prices and negotiation patterns in coffee economy: region of Ribeirão Preto between 1874 and 1899 [Internet]. Global Journal of Human-Social Science: D History, Archeology and Anthropology. 2014 ; 14( 6): 25-34.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: http://socialscienceresearch.org/index.php/GJHSS/article/view/1263/1204
  • Source: International Journal of Business Innovation and Research. Unidade: FEARP

    Subjects: NEUROMARKETING, INOVAÇÕES TECNOLÓGICAS, MARKETING, ÉTICA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de et al. Improving business innovation and research through the application of neuromarketing with ethics: a framework. International Journal of Business Innovation and Research, v. 9, n. 1, p. 52-64, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1504/IJBIR.2015.065953. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Oliveira, J. H. C. de, Giraldi, J. de M. E., Jabbour, C. J. C., Ferreira Netto, C., & Betti, K. C. M. (2015). Improving business innovation and research through the application of neuromarketing with ethics: a framework. International Journal of Business Innovation and Research, 9( 1), 52-64. doi:10.1504/IJBIR.2015.065953
    • NLM

      Oliveira JHC de, Giraldi J de ME, Jabbour CJC, Ferreira Netto C, Betti KCM. Improving business innovation and research through the application of neuromarketing with ethics: a framework [Internet]. International Journal of Business Innovation and Research. 2015 ; 9( 1): 52-64.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1504/IJBIR.2015.065953
    • Vancouver

      Oliveira JHC de, Giraldi J de ME, Jabbour CJC, Ferreira Netto C, Betti KCM. Improving business innovation and research through the application of neuromarketing with ethics: a framework [Internet]. International Journal of Business Innovation and Research. 2015 ; 9( 1): 52-64.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1504/IJBIR.2015.065953
  • Source: World Journal of Science, Technology and Sustainable Development. Unidade: FEARP

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO AGRÍCOLA, GESTÃO AMBIENTAL, AGRICULTURA, ALGODÃO (PROCESSAMENTO)

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TEIXEIRA, Adriano Alves et al. Greening a Brazilian cotton seed processing company: from challenges to strategic opportunities. World Journal of Science, Technology and Sustainable Development, v. 10, n. 2, p. 123-130, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/20425941311323127. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Teixeira, A. A., Bello, V. F., Teixeira, T. B., Jabbour, C. J. C., & Oliveira, J. H. C. de. (2013). Greening a Brazilian cotton seed processing company: from challenges to strategic opportunities. World Journal of Science, Technology and Sustainable Development, 10( 2), 123-130. doi:10.1108/20425941311323127
    • NLM

      Teixeira AA, Bello VF, Teixeira TB, Jabbour CJC, Oliveira JHC de. Greening a Brazilian cotton seed processing company: from challenges to strategic opportunities [Internet]. World Journal of Science, Technology and Sustainable Development. 2013 ; 10( 2): 123-130.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1108/20425941311323127
    • Vancouver

      Teixeira AA, Bello VF, Teixeira TB, Jabbour CJC, Oliveira JHC de. Greening a Brazilian cotton seed processing company: from challenges to strategic opportunities [Internet]. World Journal of Science, Technology and Sustainable Development. 2013 ; 10( 2): 123-130.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1108/20425941311323127
  • Source: Journal of Cleaner Production. Unidade: FEARP

    Subjects: SUSTENTABILIDADE, CADEIA DE SUPRIMENTOS, MEIO AMBIENTE, CERTIFICAÇÃO ISO, EMPRESAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TEIXEIRA, Adriano Alves et al. Green training and green supply chain management: evidence from Brazilian firms. Journal of Cleaner Production, v. 116, p. 170-176, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2015.12.061. Acesso em: 26 abr. 2024.
    • APA

      Teixeira, A. A., Jabbour, C. J. C., Jabbour, A. B. L. de S., Latan, H., & Oliveira, J. H. C. de. (2016). Green training and green supply chain management: evidence from Brazilian firms. Journal of Cleaner Production, 116, 170-176. doi:10.1016/j.jclepro.2015.12.061
    • NLM

      Teixeira AA, Jabbour CJC, Jabbour ABL de S, Latan H, Oliveira JHC de. Green training and green supply chain management: evidence from Brazilian firms [Internet]. Journal of Cleaner Production. 2016 ; 116 170-176.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2015.12.061
    • Vancouver

      Teixeira AA, Jabbour CJC, Jabbour ABL de S, Latan H, Oliveira JHC de. Green training and green supply chain management: evidence from Brazilian firms [Internet]. Journal of Cleaner Production. 2016 ; 116 170-176.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2015.12.061

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