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  • Source: British Food Journal. Unidade: ESALQ

    Subjects: APLICATIVOS MÓVEIS, CONSUMO DE ALIMENTOS, MARCAS COMERCIAIS, SERVIÇOS DE ALIMENTAÇÃO

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      AURELIANO-SILVA, Leonardo et al. Who loves to forgive?: The mediator mechanism of service recovery between brand love, brand trust and purchase intention in the context of food-delivery apps. British Food Journal, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/BFJ-07-2021-0819. Acesso em: 29 maio 2024.
    • APA

      Aureliano-Silva, L., Spers, E. E., Lodhi, R. N., & Pattanayak, M. (2022). Who loves to forgive?: The mediator mechanism of service recovery between brand love, brand trust and purchase intention in the context of food-delivery apps. British Food Journal. doi:10.1108/BFJ-07-2021-0819
    • NLM

      Aureliano-Silva L, Spers EE, Lodhi RN, Pattanayak M. Who loves to forgive?: The mediator mechanism of service recovery between brand love, brand trust and purchase intention in the context of food-delivery apps [Internet]. British Food Journal. 2022 ;[citado 2024 maio 29 ] Available from: https://doi.org/10.1108/BFJ-07-2021-0819
    • Vancouver

      Aureliano-Silva L, Spers EE, Lodhi RN, Pattanayak M. Who loves to forgive?: The mediator mechanism of service recovery between brand love, brand trust and purchase intention in the context of food-delivery apps [Internet]. British Food Journal. 2022 ;[citado 2024 maio 29 ] Available from: https://doi.org/10.1108/BFJ-07-2021-0819
  • Source: International Journal of Business & Marketing (IJBMKT). Unidade: ESALQ

    Subjects: PROMOÇÃO COMERCIAL, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, RESTAURANTES

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AURELIANO-SILVA, Leonardo et al. Crowding, Desconto Promocional e Privacidade do Consumidor em Restaurantes: Um Estudo Experimental. International Journal of Business & Marketing (IJBMKT). São Paulo, SP: Escola Superior de Agricultura Luiz de Queiroz, Universidade de São Paulo. Disponível em: http://www.ijbmkt.org/index.php/ijbmkt/article/view/128. Acesso em: 29 maio 2024. , 2019
    • APA

      Aureliano-Silva, L., Spers, E. E., Carvalho, L. G. A., & Hagihara, A. C. T. (2019). Crowding, Desconto Promocional e Privacidade do Consumidor em Restaurantes: Um Estudo Experimental. International Journal of Business & Marketing (IJBMKT). São Paulo, SP: Escola Superior de Agricultura Luiz de Queiroz, Universidade de São Paulo. Recuperado de http://www.ijbmkt.org/index.php/ijbmkt/article/view/128
    • NLM

      Aureliano-Silva L, Spers EE, Carvalho LGA, Hagihara ACT. Crowding, Desconto Promocional e Privacidade do Consumidor em Restaurantes: Um Estudo Experimental [Internet]. International Journal of Business & Marketing (IJBMKT). 2019 ; 4( 2): 30–40.[citado 2024 maio 29 ] Available from: http://www.ijbmkt.org/index.php/ijbmkt/article/view/128
    • Vancouver

      Aureliano-Silva L, Spers EE, Carvalho LGA, Hagihara ACT. Crowding, Desconto Promocional e Privacidade do Consumidor em Restaurantes: Um Estudo Experimental [Internet]. International Journal of Business & Marketing (IJBMKT). 2019 ; 4( 2): 30–40.[citado 2024 maio 29 ] Available from: http://www.ijbmkt.org/index.php/ijbmkt/article/view/128

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